![]() |
wat ben je?
dus ik ben bijvoorbeel ½ zeeuws, ¼ limburgs, ⅛ amsterdams, en ⅛ arnhems. denk ik. en jullie?
|
Hoofdzakelijk Indonesisch, dacht ik zo. |
100 % rotterdams
|
ik ben 50% een bosche bol (omdat ik er geboren ben) en 50% wijks, omdat ik er woon, haha :)
|
Citaat:
*www.familienaam.nl /be is ook leuk:)* |
75% nl
|
1/6 den helders, 3/6 doesburgs en 2/6 drempternaar
|
Citaat:
Ik ben 3/4 Zeeuw, 1/4 Belg Maar ik voel me 70% Leienaar en 30% Zeeuw |
Citaat:
Ver, heel ver terug in de stamboom van mijn familie, schijn ik ergens uit vlaanderen te komen. |
100% zuid-hollandse ofzo :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik schijn dus volgens onderzoek (tante heeft het een beetje uitgezocht) ook een paar generaties terug van texel te komen, toen den helder.. Me vader is in Australie (Melbourne) geboren en me moeder hier in rdam ik voel me dus 100 % rdammer (y) |
1/4e duits
1/4e italiaans 1/8e pools 1/16e frans en de rest nederlands ofzoiets en dan uit overiijssel en limburg |
100% limburgs (zover ik weet)
zal eens wat navraag doen :) |
Zo Nederlands als maar kan... Overovergrootouders kwamen zelfs nog uit Nederland..
En owja, mijn achternaam komt uit Zweden (mijn tante had wat lol met een stamboeken-site :D) |
Ik ben Nederlandse... maar zo voel ik me niet echt.
Op een dag vind ik m'n roots nog wel :p |
1/8 indonesisch
1/16 spaans 1/32 chinees 1/16 pools en de rest nederlands zo ongeveer |
95% Nederlands
Ik heb heel ergens nog wat roots in Walonië. |
Ik zou niet weten of ik buitenlands bloed heb, maar voor zover ik weet ben ik een Brabander, maar m'n bet-overgrootouders komen er vandaan, hoewel er ook her en der wat Zeeuws bij zit.
|
100% Nederlands, grotendeels Scherpenzeels en heeel klein beetje Fries :P
|
hmmm, is er een formule voor die berekening of lullen jullie gewoon stom uit jullie nek met die procenten? :rolleyes:
|
100% Nederlands :)
|
Citaat:
|
half canadees
half nederlands (fries) 100% West -side |
1/16e Duits, 15/16e Nederlands, zover bekend :o
|
half canadees
half nl |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn moeder komt uit Utrecht. en mijn vader is in Den haag geboren. Ik zelf in Apeldoorn. Dat maakt mij natuurlijk niet voor de helft Hagenees, wat een onzin. Die procenten gaan namelijk nergens over, het hangt er maar net van af hoe ver je terug gaat.
|
100% Iers
|
Ik zou niet weten hoeveel procent, maar hier komen ze:
-turks -nederlands -koerdisch -arabisch -georgisch (uhm..uit georgie dus :o )... ...tot zo ver IK het weet dan ;) |
Ik behoor tot dit land.
|
1/2 rotterdammer 1/2 limburger
|
Ik stam af van een stadhouder :cool:, dus ja ik ben volbloed Nederlands (y)
|
uuh... 1/4 arabisch en 1/2 nederlands en 1/4 joods :D
|
25% Belg
75% Nederlander |
Fries :|
|
Citaat:
|
Limburgs. :D
|
Momenteel moe :P
Mjah, dat ga ik allemaal niet opschrijven.. Deel Fries, deel australisch, deel gewoon nederlands en nog wat.. maar week allmaal niet meer |
ik ben voor de volle 100% procent limburgs :)
|
Fries, en mijn moeder komt uit de provincie Utrecht. Dat is het dominante gedeelte van mijn genen ;)
|
Fries, Limburgs, Duits, West-Fries.
|
100% dinxpers
(achterhoeks dus) |
Moeilijk te zeggen, maar ik ga voor half Drents, half Gronings.
|
Ik ben 1/2 surinaamse, mijn moeder komt uit Suriname, is in Paramaribo geboren. En mijn vader komt uit Holland. Dus ben ik ook 1/2 deel Hollands. Zelf ben ik gewoon in Nederland geboren.
|
100% fries.
|
Citaat:
http://ram.besite.be/~uhuru/names_nl...?name=van Dijk Maarja, mijn pa komt uit Rotterdam, waar zijn ouders vandaan komen weet ik niet. Mijn ma uit Bussum, haar ouders ook daar ergens denk ik. Ik ben iig 100% nederlands |
Deels:
Gronings Armeens Pools Wit-Russisch Joods Frans Aardig wat dus. :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |