![]() |
En dit is hoe mijn leven is...
en dit is hoe mijn leven is
een diepe put, een duisternis kaal, abstract en zonder zin een leven ver de nachten in kijk, zie je hoe mijn leven was een gebroken en doorzichtig glas de spiegel die mijn adem neemt een leven ver van nu, ontheemd en dan hoe ik mijn leven wil geen chaos meer, gedachten stil geen zinloos leven zonder doel maar vol, concreet en met gevoel De laatste tijd wil het allemaal niet meer zo goed lukken met schrijven... dit is voor het eerst in tijden weer een gedicht van me... |
(y)
Ik heb geen zinnig opbouwend commentaar, ik vind het gewoon een goed gedicht. Het loopt geweldig (of eigenlijk meer 'het huppelt' ;)), vind ik, en dat vind ik belangrijk voor een gedicht. |
Prachtig! :)
|
hmm ik vind het leuk om te zien dat je potentie hebt, dit zou heel goed een gedichtje uit zo'n schattig dichtbundeltje kunnen zijn. het leukste vind ik wanneer in dit soort gedichten ironie wordt verwerkt. maar jammer genoeg zie ik zo goed als geen gebruik van ironie op dit forum.
|
mooi, ik snap alleen het zinnetje "de spiegel die mijn adem neemt" niet helemaal (maar dat zal wel aan mij liggen :o).
|
Mooi, loopt lekker, het heeft een bepaalde prettige sfeer, alleen:
'geen doelloos leven zonder doel' Dit is dubbelop, dat vind ik niet zo mooi... |
mooi:)!
|
Ik vind het ritme echt supergoed...het leest perfect! Ik vind het echt een heel mooi gedicht; een hele mooie verwoording, vooral de zin 'en dit is hoe mijn leven is' vind ik erg mooi. de tegenstelling abstract/concreet vind ik erg mooi!
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind het een mooi gedicht.
Heb er niet echt kritiek op.. Vind dat '' geen doelloos leven zonder doel '' nog niet eens zo storend, vind het wel mooi klinken eignelijk :) |
Citaat:
Allereerst goed en mooi verwoord, inhoud verdrietig. In de eerst strofe begin je heel mooi met die 1e zin:). 3e zin zou ik 1 keer "en" weglaten en vervangen door een komma(tusen kaal en abstract)...loopt het beter.. Verder goedlopend. "geen doelloos leven zonder doel", idd anders. Leuk weer wat van je te lezen, nu op hop naar het verfgedicht;):p |
het loopt lekker, de orginaliteit is niet al te hoog maar je gebruikt af en toe wel orginele uitdrukkingen, het is verder gewoon een "goed" gedicht, maar ik denk dat je beter kan :)
|
Wow! Mooi!!!
|
Citaat:
|
k sluit me bij de rest aan. mooi, loopt goed. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb 'doelloos' veranderd, nu komt de 1e strofe ook weer terug. Beter? |
Ik blijf 'r mooi vinden, maar ik blijf steeds struikelen over de 3e zin, 1e strofe.
|
Citaat:
Edit: bij nader inzien toch wel. :D |
Citaat:
ik ben t eens met de rest. mooi!!!! (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16. |