Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Zij vinden mijn vriendinnen altijd leuker (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=619657)

sweet lover 04-10-2003 17:53

Zij vinden mijn vriendinnen altijd leuker

HELP

Als ik een jongen leuk vindt, dan is het einde van het liedje meestal dat ze met een van mijn vriendinnen gaan.
Ik ben best wel verlegen als ik een jongen echt leuk vindt en mijn vriendinnen dus echt niet.
En ze zijn ook niet knapper dan mij.
Wie kan mij helpen. Ik ben echt wanhopig.

Groetjes een hele verdrietige lover :s

zeep007 04-10-2003 18:09

herkent wel iets, maar die vriendinnen hebben dan ook eerder vriendjes en dat betekent dat jij de enige vrijgezel bent en vrij spel hebt... :evil:

*niet echt nuttig advies*

maar probeer wat meer zelfvertrouwen te kweken en dat ook uit te stralen.
En anders ,de jongen die wat verder kijkt dan zn neus lang is, is alleen maar meer whieuw. :p

*sunrise1986* 04-10-2003 18:17

herken het ook een beetje. En daarom heb ik dan ook niet echt een tip alleen dat je het beseft waar het aan ligt kan misschien helpen en bij een volgende jongen moet je er dan gewoon vol voor gaan omdat de kans anders groot is dat je anders "te laat" bent. Over de verlegenheid heen stappen, maar ik weet dat dat niet makkelijk is :o (was dat het maar)

Go 04-10-2003 18:27

Ik weet niet echt veel nuttigs te zeggen, maar wat ik wel kan zeggen is het volgende. Als je een vriend ontmoet en het wordt een beetje een serieuze relatie, probeer dan eerst zoveel mogelijk 'op te bouwen' met je vriend, zodat hij misschien eerder snel zal overstappen naar je vriendinnen toe.

barbara.inc 04-10-2003 18:30

Wat ik niet helemaal snap is dat je vriendinnen met jongens gaan die JIJ leuk vindt...Wat zijn dat voor vriendinnen?! Als 1 van mijn vriendinnen zegt dat ze een jongen leuk vindt, blijf ik daar van af. Ook al is ie nog zo leuk en zegt hij dat hij mij ook leuk vind. Vriendschap gaat voor en vriendinnen gaan niet met elkaars jongens. (tenzij ze allemaal tegelijk meedoen natuurlijk :D (y) )

Sade 04-10-2003 21:04

Van dat gevoel moet je echt af hoor!

Ten eerste: zeg niet dat je vriendinnen knapper zijn. En zelfs al waren ze knapper, jongens kijken echt niet alleen naar uiterlijk. Het gaat om het totaalpakket. Dus uiteindelijk is het innerlijk belangrijker.
Ik heb het ook vaak zien gebeuren, dat vriendinnen wat kregen met de jongens die ik leuk vond. Dat zegt trouwens niet dat ze slechte vriendinnen zijn, aangezien ik niet zei dat ik die jongen leuk vond.
Probeer wat aan je zelfvertrouwen te doen. Ik heb nu ook niet meer het idee dat vriendinnen van me op welke manier dan ook 'beter' zijn dan mij. En door op die manier anders te gaan denken, ga je ook anders met die jongens om, en zul je zien dat ze je vriendinnen helemaal niet belangrijk vinden, maar jou :)

Cinamon 04-10-2003 22:09

I know!
Ik snap hoe je je voelt.. Dat heb ik ook bij bepaalde vriendinnen. Maar dat komt gewoon omdat zij veel spontaner en makkelijker in omgang zijn zal ik maar zeggen. Ik weet nooit wat ik moet doen ofzo, en áls ik het weet gaan diegene dan weer voor 99,9% op uiterlijk en jah.. Laten we eerlijk zijn, dan wint zij het.
Maar dat maakt niet uit, als iemand je écht leuk vind, komt het goed! :)

perseus 04-10-2003 22:27

Citaat:

drinks@myplace schreef op 04-10-2003 @ 23:09:
I know!
Ik snap hoe je je voelt.. Dat heb ik ook bij bepaalde vriendinnen. Maar dat komt gewoon omdat zij veel spontaner en makkelijker in omgang zijn zal ik maar zeggen. Ik weet nooit wat ik moet doen ofzo, en áls ik het weet gaan diegene dan weer voor 99,9% op uiterlijk en jah.. Laten we eerlijk zijn, dan wint zij het.
Maar dat maakt niet uit, als iemand je écht leuk vind, komt het goed! :)

Idd, aan zo'n sexueel gefrustreerde idioot die voor 99,9 % op het uiterlijk af gaat heb je helemaal niets.

juliettebinoche 05-10-2003 00:06

Ow. dit ken ik. ook. heel. erg.
En dan zeggen ze allemaal dat ik leuk, lief en knap ben (die vriendinnen dan) maar ondertussen lopen zij allemaal met vriendjes en ben ik echt *left in the middle* terwijl vragend rondkijk met zo'n "Why not me?" look op mn gezicht.
Maar ik heb een nieuwe tactiek. (jaaaahaaa) nl. ik probeer me zoveel mogelijk niet met jongens/ mannen/ meisjes bezig te houden. Gewoon andere dingen en dan ga je het minder missen.
Alhoewel er nog wel heel vaak van die confronterende momenten zijn.
Maahja, daar kan je nooit zonder.

En echt, ik ben blij zonder vent. Yay! :D

cin-D 05-10-2003 10:57

Stel die jongen pas aan je vriendinnen voor als het echt iets is tussen jullie ;)
Kun je trouwens die meisjes die er vandoor gaan met de jongen die jij leuk vind wel vriendinnen noemen? :nono:

Last Resort 05-10-2003 11:22

Mn 2 beste vrienden krijgen ook steeds de meisjes(ook die ik opzich wel leuk vond, maar dat weten ze meestal niet). Et zijn players, niet dat ik dat wil zijn, maar het gaat even om het idee. Een andere vriend van me heeft al anderhalf jaar een vriendin, en zijn vet happy met zn tweetjes.

tsja, frustrerend tot en met, maar je doet dr nix aan.

Balance 05-10-2003 11:47

Vertel iig aan je vriendinnen dat je die jongen heel leuk vindt! Wanneer zij dat weten (en échte vriendinnen zijn) zullen ze hoe dan ook van die jongen afblijven en dat scheelt al een hoop frustraties. Je hebt dan de kans op die jongen te leren kennen en andersom, zonder dat je bang bent dat ie er met een vriendin van door gaat.

Loontjuh 05-10-2003 12:53

Hoi,
ja, ik ken dit. Dit had ik vroeger ook. Ook was het vaak zo dat ze dan op mijn zusje verliefd werden. Dus óf ze vonden mijn beste vriendin leuker óf mijn zusje, maar nooit mij.
Ik heb hier ook best wel mee gezeten, maar nu heb ik een schat van een vriend en dat doet me echt supergoed. Soms ben ik nu nog wel eens bang dat ie misschien opeens mijn zusje leuker gaat vinden of een vriendin, maarja..
t enige wat ik dus kan zeggen is: heb geduld.
Klinkt misschien stom, maarja.. het is gewoon zo.

Succes!

en vertrouw verder op de tips van de mensen hier..

Kus

poesiefox 05-10-2003 15:09

Ja, dat herken ik wel. Het gekke was dat dat helemaal omsloeg toen ik wel een vriend kreeg. Toen had ik ze opeens aan mijn kont hangen. Ik denk dat ik al die tijd onbewust in een soort afweerstand stond, zo van: rot op, ik wil nog helemaal geen vriendje. Of ik was te verlegen, dat ik: help, ik durf nog helemaal geen vriendje uitstraalde.

Het gaat echt niet om je uiterlijk, het gaat om wat je uitstraalt. Wil je, durf je, beloof je non verbaal een hete nacht? Dan heb je ze in rijen voor je deur liggen. Zoniet, dan lopen ze inderdaad een straatje om, en gaan ze voor die veel(meer)belovende vriendinnen.

Loontjuh 05-10-2003 19:08

Citaat:

poesiefox schreef op 05-10-2003 @ 16:09:
Ja, dat herken ik wel. Het gekke was dat dat helemaal omsloeg toen ik wel een vriend kreeg. Toen had ik ze opeens aan mijn kont hangen.
haha, idd :)
dat heb ik nou ook. Opeens ben ik een leuke meid en verdien ik veel beter, maar nee hoor, daarvoor zag niemand me staan ;)

raar hoor, die jongens... ;)

perseus 05-10-2003 19:21

Het draait allemaal om het uitstralen van seks; hoe meer je uitstraalt, hoe populairder je bent. Wanneer je een relatie krijgt (en eventueel ook met seks begint), ga je ook meer seks uitstralen, je straalt uit dat je 'rijp' bent. Poesiefox straalde ineens uit dat ze wel geïnteresseerd was in het andere geslacht, dus werden wij mannen daar wild van ;).

Scatterheart 06-10-2003 08:55

Arm kind. Andere vriendinnen zoeken. (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.