![]() |
28 days later
ik heb m net gezien, je moet ervan houden denk ik, maar ik vind het echt een goeie film.
af en toe bloederige scene's maar dat is wel cool. verder goed verhaal, alleen tis wel voorspellend dat 'jim' en 'selena' gaan zoenen enzow :) wat vinden jullie? |
Mooi geschoten en een paar sterke scenes, alleen werdt de film toch zwakker na mate het verder ging. Het einde mocht van mij ook een stuk deprimerender zijn.
|
kleine stukje van gezien lijkt me erg interresante film ga em zeker ook wel tjekken.
|
ja ik vond het wel een goeie film, alleen het einde vond ik zo vaag.
|
jep, vette film...alleen het einde was tergend zwak, beetje teveel contrast met de duistere stemming gedurende de rest van de film.
|
Ik heb m zondag gezien, vond het best een goeie film maar het einde viel inderdaad een beetje tegen....En dr waren aardig wat scenes die erg voorspelbaar waren...
|
Spoiler
|
Ik vond het echt een hele goede en op sommige momenten enge film. Alleen het eind vond ik erg zwak en niet bij de rest van de film passen.
|
vond het een hele goeie film:)
het begin was super leuk + best orgineel. Maar op het laatst was de lol er wel een beetje af :( |
Mwah was wel een goede film... alleen op sommige punten zwaar ongeloofwaardig
|
Ik vond hem prachtig..
Vooral echt heel erg mooi gefilmd, sommige shots.. god-de-lijk Kheb er maanden later alleen nog wel een nachtmerrie over gehad (ja, die vertraging snap ik ook niet) |
Erg goeie film, hele enge bedrukte sfeer, totale stilte, apart camerawerk, sterke karakters. En ik vond persoonlijk het einde wel mooi :)
|
toffe soundtrack wel..ending theme van Traffic is ook nog gebruikt tijdens de scene met die rennende paarden..toch wel een knap staaltje soundtracking, me dunkt.
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
ik heb em halverwege uit frustratie uitgezet, ik vond de film zwaar saai :| (n)
|
Citaat:
je moet er van houden idd hangt er ook vanaf met wie je gaat, heel leuk/boeiend gezelschap (voor als je de film niet zo geweldig vind) kan ook voor afleiding zorgen...;) |
Degenen die 28 Days later geweldig vonden moeten ook zeker eens Bad Taste zien van Peter Jackson (Lord of the Rings)... :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen natuurlijk heel wat surrealistischer gebracht ;p |
Citaat:
BAD TASTE gaat over buitenaardse wezens die een fastfood-keten willen creeëren op aarde waar de mens op het menu staat... 28 DAYS LATER over een uitgebroken virus dat mensen veranderd in aggressieve vlees-etende gedrochten. Qua sfeer en verhaal hebben deze films niets dat overeenkomt. Zeg... als je BAD TASTE gaaf vindt moet je écht CANNIBAL HOLOCAUST gaan kijken. |
Kvond het geloof ik een matige film.. ik heb hem tijdje terug gezien, maark kweet nu al bijna niet meer waar die ovr ging, dus zal wel niet veel indruk op me hebben gemaakt :o
|
Ik vond de film ook niet zo'n succes...Ben idd voor't grootste deel vergeten waar die over ging, en ik snapte er ook weinig van
|
ik vond/vind het een ijzersterke, prikkelende zombiefilm met mooi geschoten scenes in London en Manchester en goed acteerwerk. Het einde is inderdaad een onverwachts zoet, maar zeker niet verkeerd ofzo. De film heeft voldoende artistieke kwaliteiten in huis om het een van de betere griezelfims van de laatste jaren te noemen. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |