![]() |
Future Sound Of London!
Langzamerhand een echte fan van geworden! echt geweldige muziek! vandaag de ''mellow hippo disco show'' ofzo gekocht, nog niet geluisterd maar hij zal wel goed zijn :D Lifeforms vind ik hun beste werk. Ook de artwork van FSOL is altijd erg vet... opinions? :)
|
yes indeed. prachtige band ! ik heb zelf alleen het album dead cities, maar ik vind het echt goede muziek.
|
Ik heb: Cascade, Accelerator, Papua New Guinea en Lifeforms. Absoluut fan van cd 2 van lifeforms.
Ze zijn geweldig, ontzettend goeie muziek (op d&a zijn we het er ook met een aantal over eens dat het enorm goeie stoned-wees-muziek is :D) en een website om u tegen te zeggen. Iig. Jeij dus. En aanrader, als je Fsol goed vindt, is The Orb misschien ook iets voor je (ik heb alleen Orbus Terrarum... hmmm :D). |
Ik weet wel dat er een Marco V. remix is van FSoL - Papua New Guinea... is dat de band waar jullie het nu over hebben? Dat nummer (dan wel geremixed) klinkt iig zeer fet! Ik zal er binnekort eens wat van gaan zoeken... iemand aanraders?
|
kheb er een paar nummers van en van hoeverre ik ze daarop kan beoordelen vind ik het erg lekkere muziek (y)
|
Citaat:
ik heb dus maar 1 album van ze, maar van dat album vind ik dit de beste nummers; in a state of permanent abyss antique toy max dead cities quagmire |
Citaat:
Van FSOL vind ik Expander, (remix van hunzelf bedoel ik eigenlijk, die staat OOK op Accelerator), In A State Of Permanent Abyss, Slider, Lifeform Ends, Vertical Pig en veel meer vet goed :p Welke cd's ik heb: Lifeforms Dead Cities Accelerator (dubbel CD, 2e is Papua New Guinea + remixes) ISDN Mellow Hippo Disco Show (is niet echt een album) |
FSOL :)
dat is echt lekkere muziek! probeer ook eens cylobb, of dŽarcangelo enneh...aphex twiin ofkoors |
Lekkere muziek om mee te gamen.
|
Clips zijn ook superphat.
|
Alle dingen die chris Cunningham gemaakt heeft zijn wel koel ook
voor aphex twin bijvoorbeeld :P maar ook voor Leftfield (afrika shox) erg goed! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38. |