![]() |
prut.
Ik verdronk bijna in jouw ogen
Maar klom nog net op tijd daaruit Een moment als dit is er geen een Ik kan niet zeggen wat ik voel Als er even licht scheen Op zijn heldere blauwe ogen En maar staren die 2 kijkers Een warm gevoel van binnen Een grote grijns op zijn smoeltje Een klein hartje in zijn lichaam Ligt stiekem toch wel ver weg Je wilt het voor jezelf houden Hij maakt wat bij mij los Hij breekt het ijs wat dik en koud is Hij zal je die woorden inpraten Die je nou net op dat moment nodig hebt Hij is zo dichtbij je Dat hij te ver is om aan te raken Hij lacht zo lief naar je Dat hij eigenlijk onbereikbaar is Het is verward en een beetje raar En een klein gevoel van binnen Zegt dat ik hier niet nog een keer Met twijfelende gevoelens moet spelen En maar afwachten wanneer Die blauwe ogen spreken En mijn vragen zal beantwoorden Zoals ik het zou willen. Irene.:) |
Eerste tweestrofen vind ik nog wel leuk, maar daarna wordt het minder. Woordgebruik is niet speciaal, maar het heeft iets lievigs. Het is herkenbaar, maar het raakt me niet echt. Zal moet volgens mij zullen zijn, in de laatste strofe.
|
Ik vind dat telkens de laatste regels van je strofes de strofes niet zo mooi afsluiten; soms vind ik ze wat te kort of ze niet aansluiten. Verder is je woordgebruik niet zo orgineel, maar wel passend bij dit gedicht. Nog een suggestie: ik zou van 2 twee maken, staat wat mooier denk ik :).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38. |