![]() |
corsetten?
draag je ze ook of wat vind je ervan?
en wat voor een soort corset vind je het leukste? |
Ik draag ze niet, maar ik vind ze echt (y)
|
Ik heb een vrij simpele zwarte.
Vind t wel mooi, maar absoluut niet lekker zitten, dus draag t zelden.. |
zelf heb ik sinds kort een prachtig corset (was ook niet echt goedkoop)
maar die voelt echt aan als een 2de huid, maar ben alleen wat "stijver" alleen zo jammer dat een goede nooit onder de 100 euro is |
Ik heb een hele mooie gezien bij Voller. Die was 600,- toch maar niet..
|
Mooi. :) Maar het lijkt me zitten voor geen meter... en ik hebt er geen bijpassende kleding bij dus dan houdt het op. :p
|
nope en ik vind het ook niet echt mooi, ouderwets martel instrument vind ik het
|
nou een corset met een broek eronder is ook heel erg mooi.
en dan een half tot lange jas, dat is erg mooi |
Citaat:
tja, kan mooi zijn, kan corny zijn, ik heb een mooie, dus dan is het goed. |
Kan mooi staan, maar lijkt me absoluut niet lekker zitten. :s
|
Ik heb er 1, maar hij zit niet echt goed dus draag hem bijna nooit.
Wil nog wel een corset kopen maar dan helemaal dus het helelijfje en alles. Alleen jammer dat het alleen te dragen is bij uitgaan (of slaapkamer;)) aangezien wat ik bedoel te bloot is om mee naar school te gaan ofzo:/ |
Ik vind het altijd fijn om strakke dingen om mijn bovenlichaam te dragen.. Ik zal vast een corsetten mens zijn :D Alleen heb ik het geld er niet voor over :o
|
:| idd
ze zijn zooo duur. (maar je kunt ze altijd zelf gaan maken, of ehum...iemand lief aankijken die wél weet hoe een naaimachine werkt;) |
Ik ben van plan om in de herfstvakantie een corset te gaan kopen, alleen heb ik maar 100 euro, kan ik daar een fatsoenlijk (overbust, stalen baleinen) corset van kopen?
en om maar even antwoord te geven, ik grens bijna aan een corset fetish volgens mij :p |
Echte corsetten heb ik niet, maar wel 3 corsettopjes en die vind ik al strak zat zitten.
|
Eéntje...van de H&M, en hij zit nog goed ook. Natuurlijk niet zo mooi als een 'echte'...maar toch, aangezien ik 'm niet zo vaak draag voeldoet ie wel.
|
Ik vind het wel erg mooi, maar ik heb er zelf geen een. 1ste reden is mijn moeder, die draait helemaal door als ik dat aan doe :confused: ... en de 2de reden is dat ik het te duur vind..
|
ik heb een donkerpaarse van de c&a, maar die ga ik weggooien want de baleinenen staken er ineens uit.
&ik heb een zwarte met paarse en rozige versiersels op elf fantasy gekocht. die is wel mooi maar nog iets te groot eigenlijk. &ik heb een rood lingerie-ding. ik vind ze wel leuk, maar ik draag ze niet zo vaak omdat ik er niet echt het figuur voor heb. |
Volgens mij voel ik me echt een worst in zo'n ding :s
|
Ik vind ze geweldig...heb er 2 gehad als ondergoed (lichblauw en zwart met allemaal rood kant) helaas allebei te klein :(
Ben nu aan het sparen voor eentje die ik 'gewoon' kan dragen, bijvoorbeeld bij het uitgaan ofzo (y) |
kheb d'r geeneen maar kan idd wel goed en leuk staan.
|
ik vind dat echt iets vor ieman die wil verhullen dat ie dik is... echt lom[p
|
Citaat:
|
Ik heb er ook zo eentje van de H&M, een corsettopje. Ik heb hem een keer aangehad, met het schoolgala want ik weet verder absoluut niet waar ik hem mee moet combineren. Maar ik denk dat ie onder m'n nieuwe pak wel koel staat =).
Even proberen :D |
ik had er wel een paar, maar ik heb ze aan jan en alleman uitgeleend, dus vraag me niet waar ze zijn. Ik ben wel van plan om er nog eentje te kopen in mondriaan-achtig puzzelmotief, die ik heb gezien in een jaren 30-40-50-winkeltje. Spotgoedkoop en hopelijk nog niet weg!
|
Citaat:
|
Gothic? Nee, bedankt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als jij een corset in de zin van lingerie bedoelt. Dus baleinen met kant bijvoorbeeld en gewoon cups. *god heerlijke uitleg* kan je meer neertellen. Salon de Lingerie (Utrechste Str. in Amsterdam) had een hele mooie in de etalage. Zwart kant, baleinen, met veters voor, zwart half doorschijnende achterkant, licht gevoerde cups, heel mooi, sexy maar niet ordinair, die was €142,- En volgens mevrouw de verkoopster was dat een normale prijs.. Wanneer jij een 'echt' corset bedoelt.. voor zeg maar over je kleding, zoals gothic achtige personen vaak dragen.. zou ik op meer rekenen. Die dingen zijn écht duur. Maar dan kan H&M een leuk alternatief zijn :) |
Ik vind ze erg mooi, maar zelf heb ik er geen een.
|
http://www.20six.co.uk/pub/Paranoide/masj2.jpg
Anderhalf jaar terug ofzo. En gothic dat ik mezelf vond! :D Maar goed. Een witte met grijze stipjes en lichtroze rozen, afgezet met wit kant. Zonder baleinen, dus stiekem een nepperd. Draag 'm bijna nooit meer, heel af en toe nog boven een rokje oid. Je hebt mooie korsetten, en je hebt lelijke korsetten. Je hebt ook lelijke mensen met mooie korsetten en mooie mensen met lelijke korsetten. Het is alleen mooi als het mooie mensen in mooie korsetten zijn. Anders is 't vrijwel altijd fout. :] |
Citaat:
|
Ik heb zo'n ondergoed-ding. Weet niet of dat ook een corset is dan want hij was maar 20 euro ofzo, maar irritant genoeg kruipt ie steeds omhoog (je moet je tieten gewoon in een soort BH stuk stoppen maar dat stuk kruipt dus steeds omhoog/ gaat scheef zitten enz. )
|
Ik heb er net één gekocht, zwart, van satijn met balijnen en een rood borduursel. Zit een beetje tussen een corset en shirtje in eigenlijk, maar het zit wel fijn. :)
|
Citaat:
|
kheb 2 corsetten, eentje is in de maak die was helemaal gaar. die is zwart met voor en achter een veter
en een zelfgemaakte; zwart met voor een rits en achter veter waarvan de randen met ringetjes roze zijn. veter loopt door tot aan de nek met daar een gesp. o wat hou ik van die dingen :bloos: |
heb dr geeneen, wil dr wel 1
(wat een nuttige bijdrage toch weer :rolleyes: ) |
ze zien dr wel mooi uit, maar
practisch is t niet. als vriendje zijnde dan... je kan niet ff lekker over dr buik aaien ofzeu hejje zo'n kartonnen ding erveur zitten mwoch, waar zeik ik over |
http://www.ellegirl.com/assets/image/7162003133912.jpg
Ooooooh wat een leuk setje zo :o Staat r echt mooi maar ikzelf hoef er echt niet een! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar, waar kun je die dingen dan allemaal kopen? ik vond die van die foto wel mooi namelijk bij de H&M dus, en waar nog meer? |
Citaat:
|
Nee, bedankt...
Ik ben ontzettend gehecht aan de dosis lucht die ik nodig heb om in leven te blijven |
Citaat:
Waar heb je 'm vandaan, en wat kostte ie? |
Ik heb een paar zwarte corsettops en een onderjeklerendoecorsetding (maar die knelt ook niet zo af)
ik vind ze wel stylish (y) |
ik vind vrouwen in corsetten heel erg mooi.
samen met een hoepelrok eronder of een prachtige jurk. vooral in middeleeuwse stijlen is dat echt mooi |
Ik heb er één.. Een zwarte..
Best cool man.. Beetje zwarte make-up op en ben net een gothic.. Faaantaastisch.. Maar het ding zit voor geen meter! (n) Dus: WEG MET DIE HAP! :mad: :) |
da soort shit is chil, echt mijn fetish die dingen, beetje geil corsetje bij een mooie dame en ik ben verkocht...mits het okselhaar geschoren is uiteraard
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32. |