![]() |
Wat is vreemd?
Wat houdt het woord vreemd in? Als je dingen doet die normale mensen niet zouden doen? Maar als alle normale mensen vreemd waren en jij normaal, dan was jij vreemd. Ik vat het nu niet, wat houdt voor jullie het woord vreemd in? De termen vreemd en normaal vind ik niet bestaan, wat jullie?
|
vreemd is buiten het geowne dus ehmlam @ lan
|
Citaat:
vreemd kan ook zijn dat je iets tegenkomt, waarvan je weet dat het niet in de gevestigde gedragsregels past, of afwijkt van andere regels die er op van toepassing ijn (natuurwetten b.v., maar dan kijk je meestal gewoon niet goed) vreemd kan zijn als iets is wat je niet had verwacht, of als je er wat anders van had verwacht, dat is eigelijk de meest alles omvattende defenitie van vreemd, denk ik. |
Die laatste definitie van JaJ is wel goed, ik zat daar ook over te denken, wilde net een topic openen over iets wat er op leek, ik hoop dat ik die open mag houden dan. Nou ja, ik zie wel :) .
|
'Vreemd' is voor iedereen anders. 'Normaal' betekent: volgens de norm. Aangezien iedereen andere normen heeft vindt iedereen iets anders vreemd.
|
Vreemd is echt weer zo'n begrip wat door mensen verzonnen is en daarom moeilijk te definieren is...
Vreemd betekent hetzelfde als raar of niet?! Vreemd is idd als het anders is dan je gewend bent of verwacht had hoe het zou zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vreemd is iets relatief.
het is voor iedereen anders , iedereen bepaalt voor hem/haar vreemd is naar gelang zijn waarden en normen. |
dmeerv si tid :D
|
Vreemd en normaal is natuurlijk altijd relatief.
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41. |