![]() |
Leeftijdsverschil, kan dit?!
Hallo allemaal,
Ik ben 18, zij is 26. We vinden elkaar echt heel leuk maar kan dit? :-) |
zoekfunctie...
|
Mhh, 8 jaar is toch best veel, maar proberen kan geen kwaad toch? Succes! Als jullie echt van elkaar houden, lukt het wel...
|
nee kan niet .
(ik wordt zo onderhand wel een beetje moe van het leeftijdsverschil gezeik, als je elkaar leuk vind ga je voor elkaar en val je niet over iets stoms als leeftijd) |
Om uit te vinden of het kan moet je het zelf uitproberen.
Jullie vinden elkaar echt leuk, dus go for it, succes (y) |
Citaat:
Waar wil is, is een weg.. Er is maar één manier om er achter te komen waar deze naartoe leidt :) |
ja tuurlijk kan het... alles kan zolang je elkaar maar leuk vind....
|
Citaat:
|
Citaat:
Ooit bij stilgestaan dat er mensen bestaan die dit soort dingen niet altijd als even 'logisch' en 'voor de hand liggend' vinden? Ik kan me er heel wat bij voorstellen namelijk. Mensen die onzeker zijn, van meerdere mensen in hun directe omgeving verschillende dingen horen ("volg je gevoel!"/"dit wordt niks..") en vervolgens op zoek zijn naar (een) genuanceerde mening(en) van anderen op, bijvoorbeeld, dit forum. Citaat:
Groetjes, Danny |
Citaat:
Als ie dat gedaan ahd, kreeg ie waarschijnlijk 300 topics hierover... En alles gaat om t zelfde, je moet doen wat je t beste lijkt |
Citaat:
weet je alleen wat het probleem hierbij is? Ieder mens die zich deze vraag stelt, elk individu, heeft het gevoel dat zijn/haar situatie 'anders' is dan anderen. (is in de praktijk ook zo, zij het dat de overeenkomsten vaak toch giga-groot zijn..).. en wat doet die persoon vervolgens? start een topic over "zijn"/"haar" probleem. Zolang we mensen zijn zal dat voor blijven komen, denk ik :) Peace, Danny |
Citaat:
Als hij nou 18 was en dat vrouwke een jaar of 60 vind ik t weer wel leuk klinken :D |
Citaat:
Hierbij een oproep - mede namens spacegirl: wie is 18 en wil graag advies over het gaan met iemand van 60? d. |
Gaat er toch om wat jullie zelf vinden?
|
Citaat:
|
Waarom zou het niet kunnen ?
Als jullie er geen problemen mee hebben . Moet er ik principe geen probleem zijn . |
Ja, als het werkt tussen jullie, dan kan het.
|
Kun je dat niet aan haar vragen? Zij is zesentwintig, zij wordt verondersteld verstandig en volwassen te zijn :D
|
tel dat wij nu allemaal zeggen dat het volstrekt onmogelijk is.. zou je er dan niet voor gaan?
Lijkt me niet hè.. waarom open je deze topic dan? :rolleyes: |
Zit jij ermee? Vind je haar een oud wijf?
Zit zij ermee? Vind ze jou nog een kind? Nee? Nou, wat kan jou het dan verrotten wat de wereld ervan zegt. Je bent meerderjarig hoor. Je mag autorijden, stemmen, in het leger, zelfstandig alle juridische en zakelijke dingen afhandelen, dus dan mag je ook zelf je liefdesleven bepalen. |
Citaat:
...als t niet werkt blijkt dat toch vanzelf wel?? dus go for it!! |
Jawellll!!! Ik was 17 en hij 27 ging harstikke goed, have fun zo lang het duurt :)
|
Dat verschilt per persoon natuurlijk en het zal moeilijker zijn dan een relatie waarin er maar een klein leeftijdsverschil is, maar als jullie elkaar echt hartstikke leuk vinden dan moet het toch lukken :)
|
Nee, dat gaat écht NOOIT goed. :rolleyes: :p
|
26/2=13
13+4=17 Da's 1 jaar boven de minimum leeftijd. Conclusie: Ja, dit kan :D Sorry, dit pak ik even statistisch aan. Meer ontopic dat het gebrabel hierboven: Tuurlijk kan dat, nu niet meer zeuren. :) |
Citaat:
|
Liefde kent toch geen leeftijd :rolleyes:?
Dit lijkt me een geil idee voor jou, maar kom op, je bent dan een speeltje voor haar en zodra het haar verveelt, word je gedumpd... |
Ja hoor, kan best! Mijn vriend is 16 jaar ouder, iedereen zegt dat het nooit goed kan gaan maar wij geloven erin dus we gaan ervoor! Als je zelf maar achter staat, dat is het belangrijkste.
|
Citaat:
1) Nee? 2) Zit hier toch niet een element van projectie achter? |
op een ouwe fiets moet je het leren
(y) |
Als jullie het zelf echt willen kan alles.
|
Citaat:
1) Het was een sarcastische opmerking. 2) Het is zo'n bekend fenomeen, wat in films te zien is, geen projectie. Wat denk je wel niet dat ik allemaal heb meegemaakt? |
ik ben 17 volgende maand 18 en mijn vriend is ook 26.
ik ken wel meer mensen met dit leeftijdsverschil, tussen mij en mijn vriend gaat het hardstikke goed!! (y) |
Als jij zelf vindt dat t kan...
|
Kan best. Mijn pa is 6 jaar jonger dan mijn moeder.
En ze zijn nog steeds bij elkaar. Dus ik zou zeggen grijp je kans. |
Ja, dat kan.
|
het kán ja...
|
Of het gaat werken weet ik niet, dat hangt namelijk niet van leeftijd af.
Als jullie van elkaar houden zou ik er voor gaan en kijk dan niet naar de leeftijd.. |
Vraag het aan Sweet Dreams.
|
alles kan als je maar van elkaar houd! ik heb een knipperlicht relatie met een vrouw van 27 ,ik ben 17 en we kennen elkaar al heel erg lang en hebben altijd van elkaar gehouden .we delen alles samen ,we zijn gewoon elkaars beste maatjes ,we voelen ook veel meer voor elkaar dan alleen maatjes zijn dus maar ja het kan dus gewoon wel .je moet je er ook niks van aan trekken wat andere mensen zeggen .het belangrijkste is dat je van elkaar houd !!!!!!!!!!!!!
|
ik ben 18 en hij is 29.
ik vind het kunnen al kunnen er natuurlijk wel problemen voorkomen. zolang daar over gepraat wordt kan het liefde kent geen tijd en ook geen leeftijd |
Ach, waarom niet? Als het goed gaat, zie ik geen probleem. Pas als je het verschil heel erg gaat merken, heb je kans dat het misgaat.
|
Wat vinden jullie zelf? waarom een ander laten oordelen? Wie beslist of iets kan (behalve jullie zelf)?
|
Leeftijd is slechts een getal. Je moet op één lijn zitten. :)
|
why not :confused:
|
als je van elkaar houd kan alles he... dat is voor iedereen verschillend de een is op zn 15de volwassen de ander op zn 30ste...k weet niet of jullie ongeveer op dezelfde lijn liggen qua ideeen over de toekomst ed
|
Citaat:
kben spontaan danny fan:) |
Jeemig ik zit al te denken is hij niet te jong? En hij is maar 2 jaar jonger dan ik!
Persoonlijk vind ik 8 jaar wel erg veel.. |
goed gedaan jongen(Y) ben trots op je...
heb verhalen gehoord over 18 jarige jongens en vrouwen van 35 die kinderen en al in de steek laat, dus ik zou er niet zo een probleem van maken als ik jou was... niet voor jezelf en voor niemand niet... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21. |