![]() |
Natuur foto
een beetje de kleur bewerkt met photoshop, orignele foto was mooi maar op deze manier brengt het iets meer sfeer met zich mee.
gemaakt met m,n canon powershot A60 http://www.unknownhosting.nl/~dapo1981/nature.jpg |
Heel erg prachtig!! (y)
|
Wauw! Echt mooi! De kleuren zijn idd erg mooi gedaan!
Dikke 10! |
Woow! Geweldige sfeer in die foto! Mooi! :o
|
:) dank :bloos:
|
Ja, wel mooi eigenlijk. Wil je het origineel ook posten?
|
de foto ziet er mooi uit, over de kleuren kan ik weinig zeggen, moet ie heel erg groen zijn? :bloos:
|
mooie foto, zou je m ook ns kunnen posten zoals ie eerst was, denk dat ik dat mooier vind,
|
ik vind m te onrustig en ik kan niet echt ergens een goed scherpstelvlak zien
|
Citaat:
Ik vind een watervalletje dat verdervloeit in een kabbelend beekje in een bos waar niets of niemand komt doorgaans ook HEEL onrustig. :confused: |
bijzonder! beetje LotR-achtig, elfs. mooi!
|
ik vind de kleur alleen erg lelijk, ben benieuwd naar het orgineel...
|
Citaat:
|
erg onrustig EN ontzettend goed
|
ik vind hem echt mooi! maar ben inderdaad ook wel benieuwd naar het origineel...
|
Citaat:
(iedereen vraagt om het origineel en ik begin ook wel erg nieuwsgierig te worden!!! |
De foto opzich is heel erg mooi, de kleuren vind ik ook niet zo geweldig.
|
ik zal vanavond het orgineel wel posten.. die is ook mooi , maar ik vind deze bewerking zo wat meer sfeer hebben.
|
Mooi!
|
|
vet :)
|
haha wtf, orgineel is echt waaay beter
|
Citaat:
|
mjaaa, maar het plaatje heb ik toch al gemaakt.. dus ik zit er al een tijdje tegenaan te kijken .. ik toen had ik deze bewerking gedaan en die vond ik toch wel erg veel sfeer uitstralen.. vandaar deze topic.
zoals de orginele heb ik er nog wel een dozijn die zo mooi zijn als deze. ik zal ze nog wel een keer allemaal laten zien ;) |
Ik houd dus echt helemaal NIET van natuurfoto's
Maar van deze wel... HOE MOOI KAN EEN FOTO ZIJN!!! :eek: |
Het origineel is, zoals mensen voor mij al opmerkten, *veel* beter, hoewel je de bewerkte langer zou kunnen 'zien' ben ik met je eens.
Ik ben alleen nu wel benieuwd waar je m hebt genomen... |
Mooie foto...maarja 90% omdat je weer net toevallig een goed plekje hebt gevonden, altijd hetzelfde met foto's :p (1)
Overigens is die in kleur veel en veel beter. (1) altijd => vaak |
dusss.........heeft deze jongen weer een nieuwe background!!
echt goeie shit gekke! (y) |
Mijn nieuwe wallpaper :o
Mooi ja! |
ik vind de bewerkte mooier...
lekker puh :P |
Citaat:
Die bewerkte is erg leuk! |
Citaat:
en tuurlijk speeld de omgeving mee .. maar waneer niet :D ik ben nog niet zover dat ik dingen op ga zetten om ze dan later de fotograferen.. wel een paar keer gedaan, maar meeste tijd fotografeer ik dingen zoals ze zijn. vraag niet waarom , ik denk dat ik tevreden ben met dingen zoals ze zijn :) |
Wauw....
*is stil* Mooiiiiiiiiii :) *zucht* |
Citaat:
|
de orginele is owk super mooi!...die eerste is wel "sfeervoller"
|
Ik vind de bewerking rustgeevender en mystieker, maar het origineel is ook zeker niet mis..
|
*mond valt open*
waaaauuuuw!! |
Citaat:
|
echte foto is nog mooier :)
|
ik vind het origineel ook echt mooi!!!!
goed gelukt hoor die fotos|!! |
dank jullie wel hoor allemaal ;)
|
Heyz, Dapo... jij hier? Je weet al hoe ik over de denk.
Maar ik ga nou wel twijfelen welke beter is. Orgineel of PSwerk.... De bewerkte heeft een een Ifrarood-sfeertje waar ik gek op ben. |
origineel = érggg vet!
respect! (y) |
Prachtig!
Meer foto 's? :) |
damn, die omgeving, dat water :| lijkt net een zwembad :P echt mooi!
|
ik vind de kleuren het mooist!!! ff vraagje: waar is dat ergens???
kuzzz kunamosity |
wauw ik vinnut echt super mooi!
relax (y) :) |
vind origineel én bewerking beide erg mooi!
|
Citaat:
de foto is genomen in kroatie ( niet zo dicht bij huis dus ;) ) vlakbij de bosnie, in een nationaal park genaamd "plitvice". het was daar ongeloofelijk mooi. maar dat mag wel duidelijk zijn :) |
heb je nog meer van die mooie foto's in dat park gemaakt?
zo jah (moet wel) post ze!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |