![]() |
Nemesea
www.nemesea.com
Nieuwe band (opgericht in September vorig jaar) uit Groningen, voorprogramma van After Forever de komende tijd. Iemand er al wat van gehoord, en wat vinden we ervan? :) (media -> video om wat te horen, mp3tjes staan er dus nog niet op...) |
niet mn muziek maar klinkt wel semi-prof
|
verder niemand? :)
|
*stiekem upt* :bloos:
|
ik kan geen video vinden? :confused:
heb ook nog niet van ze gehoord, hoewel ik ook in groningen woon. |
Citaat:
khad niet van ze gehoord, tot k van iemand hoorde dat ze t nieuwe voorprog. van after forever zijn... ze spelen trouwens 30 okt in simplon :) |
voilá! :)
http://members.lycos.nl/dicaprio16/ op die site gewoon op de link klikken en dan dus opslaan kiezen ;) |
hmmz moet eerlijk zeggen dat ik er niet van onder de indruk ben :)
|
Citaat:
|
Zijn er ergens andere sites of van hun label ofzo waar je mp3s kan vinden?
Ik wil het toch wel horen maar er staat idd niks op hun site. |
Citaat:
[edit] oke en nu staat het opeens ook weer op de officiele site? :confused: nou ja, als die het toch niet doet moet die link naar mijn ding t wel doen :) |
Nou zie ik het,ik heb de vids bekeken maar was er nit erg onder de indruk van als ik eerlijk moet wezen.
Hoewel het opzich niet slecht klinkt. Van die subdinges heb ik greyswan-sleepless night gedownt. En dat nummer vond ik ook niet zo veel aan. :bloos: |
Citaat:
hm die heb ik niet geluisterd, eigenlijk. wat mag dat pcies zijn? watvoor muziek? |
greyswan is wel gaaf opzich, heb die demo
klinkt een beetje als Anathema/Katatonia/My Dying Bride |
Citaat:
|
Ik heb ze bij de CD presentatie gezien. ik moet zeggen dat ik ze erg goed vond en heb daarom oook gelijk de CD aangeschaft :D Alleen jammer dat het geluid in de Effenaar ruk is (n)
|
OMG, anders up je ff een topic van meer dan een jaar oud. :|
Ik ga morgen trouwens eventjes naar die CD kijken, hij hoorde vorige week al in de winkels te zijn maar toen was ie er steeds niet. Ben benieuwd. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55. |