![]() |
Mensen tekenen
Ik wil mensen (kinderen) tekenen, maar dan niet 100% realistisch, dus niet echt iemand na tekenen ofzo, meer een beetje stripachtig, maar dan ook weer niet te stripachtig, want het moet wel weer realistisch zijn. Kan iemand het nog volgen? Zo ja, heeft er iemand tips en/of sites en/of titels van boeken met tips enzo? Heel erg bedankt alvast.
|
Wil je gewone striptekeneingen of zo'n tekening waarbij de kenmerken van de personen echt heeel erg overdreven worden (grote neus, flaporen, dikke wenkbrauwen etc..)?
Naja de enige tip die ik kan geven is: kijken en oefenen. |
Citaat:
|
ehm pop art achtig? Zoek es op die term met google?
|
LOL chaoot! ik neem aan dat je zoiets bedoelt?
http://www.realidadalternativa.com/c...ultimates2.jpg tips, ehm.. als je dit wilt stel ik voor eerst maar veel model te tekenen.. veel.. heel veel, en ook gezichten enzo... |
Je kan gewoon even bij de slechte kijken wat ze hebben liggen. Ze hebben daar wel goede tekenboeken die ook niet zo heel duur zijn. Ik heb daar laatst ook een heel aantal mooie tekenboeken vandaan gehaald. (y)
|
Citaat:
maar idd, of kijk bij de bibliotheek ofzo? |
*wijst naar eigen tekeningen* zoiets of nog realistischer? Je bent een beetje vaag :P
|
Citaat:
|
Citaat:
@Wishmaster: Dat al helemaal niet... :o Meer een beetje wat Jetteke doet...maar dan voor op een website en wat oudere mensen ed...zo wat duidelijker? :p Wij hebben een mega-bieb, iig met veel meer (en betere) boeken dan De Slegte. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien moet je gewoon de otto en de wehkamp erbij pakken, dan heb je een beetje steun aan al die foto's die daarin staan van mensen. |
eeeh bedoel je dat tekenen van die ene icetea reclame??? das wel cool vind ik .. het is wel getekend maar erg realistisch..
kan je alleen geen tips geven.. kan zelf nie eg goed tekenen :o |
Citaat:
|
hey, wij hebben een boek dat heet iets van de anatomie van de mens voor kunstenaars. wordt alles in uitgelegd. kan je misschien gebruiken voor verhoudingen ed. succes!!!
|
Citaat:
tog is het wel cool gedaan :p |
ik zou als ik jou was in een boekenwinkel als 'de slegte'(die zit oa in arnhem en nijmegen, maar ook wel in andere steden) lekker opzoek gaan naar anatomie/modeteken en strip teken boeken. die hebben ze er genoeg.
of anders bij de bieb. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |