Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Zoenen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=620479)

Pequeña 05-10-2003 15:10

Zoenen

Wat ik me afvraag: ik heb nog maar met 2 jongens gezoend (waarvan de eerste (n) was!) Is het anders met andere jongens? Pas je je zoentechniek snel aan? Of flopt het na de eerste keer met iemand anders altijd? (stomme vraag he :bloos: )

shut*up 05-10-2003 15:19

ik heb met vrij veel jongens gezoend en soms was de eerste zoen een regelrechte ramp en soms wassie gelijk heel lekker... Ik heb wel gemerkt dat ik bij mn wel wat anders ben gaan zoenen, ben me wat meer aan gaan passen, we hadden laat maar zeggen dezelfde techniek ontwikkeld, en mn huidige vriendje is ook best anders gaan zoenen tijdens onze relatie... dus ik denk wel dat je je na een paar keer zoenen aan elkaar aanpast... ofzo...

*sunrise1986* 05-10-2003 15:19

Nee mijn eerste zoen was (n) , daarna beter.. het wisselend de ene keer valt het mee de andere keer niet... Het is wel anders, het ligt van de persoon af => snelheid, hoeveelheid speeksel :confused: , hoeveelheid afwisseling, lengte van de zoen etc...

Pas je je zoentechniek snel aan? dat gaat vanzelf (y)

poesiefox 05-10-2003 15:24

Hmm, sommigen kunnen het inderdaad beter dan anderen. het heeft ook te maken met de anatomische vormgeving. Zoenlippen heten niet voor niets zo!

Maar je went aan elkaar, leert van elkaar. Zoenen is de ultieme samenwerkingstest. (Of je levert iedere zoen weer een ware veldslag over de te volgen techniek, afhankelijk van hoe dominant je bent allebei. )

perseus 05-10-2003 15:49

Twee nog maar? :( Ik wil je best helpen je lijst te vergroten hoor. :(

Pequeña 05-10-2003 16:16

2 nog maar? Geef me nou geen schaamtegevoel he... Ik heb bijna 3 jaar een relatie gehad en heb voor het eerst gekust toen ik 16 was...

En neej, je moet niet helpen :p

Sarah 05-10-2003 16:19

Maar maar, als je met twee jongens hebt gezoend waarvan er één slecht was, dan wéét je toch al wel dat dat per persoon verschilt...? Of bedoel je, of je je aanpast aan de ander...?

Ik ben bereid om me tot op zekere hoogte aan te passen, op voorwaarde dat die ander dat óók doet... en als je al een tijd een relatie hebt, dan hoeft het niet meer, want dan ben je helemaal gewend aan hoe de ander zoent. Ik denk dat zoenstijlen dus ook wel altijd iets veranderen tijdens een wat langere verkering/relatie.

Jampot 05-10-2003 16:27

iedereen zoent verschillend, maar het aanpassen gaat heel snel, soms al tijdens de eerste zoen..

naar mijn ervaring verschilt de manier van zoenen ook per streek :D

maar dat geheel terzijde :)

Pequeña 05-10-2003 16:27

Citaat:

sarahbressers schreef op 05-10-2003 @ 17:19:
Maar maar, als je met twee jongens hebt gezoend waarvan er één slecht was, dan wéét je toch al wel dat dat per persoon verschilt...? Of bedoel je, of je je aanpast aan de ander...?

Ik weet nog hoe het was met de tweede (waar ik een lange relatie mee heb gehad). Mijn eerste kon echt niet kussen, ik vond er niks aan :eek: Monden op elkaar, helemaal open, en draaien met de tong, jakkes! En toen kwam die tweede, was ik stapelverliefd op, en we kusten, en ik merkte nog dat ie me moest 'helpen' omdat ik zo bruut deed :bloos: (maar ja, wat wil je met zo'n ex). Tuurlijk is dit wel verandert en heeft hij altijd gezegd dat ik zalig kan kussen, maar ik vraag me af of het met iemand anders dan ook niet zo klungelig zou gaan? :confused: (beetje stomme vraag :s)

BrunetJuh 05-10-2003 16:49

ik heb ook nog maar met 2 jongens gezoent hoor! en bij mij ging het eigenlijk meteen lekker, ik bedoel het niet met eigendunk ofzo hoor, maar ik vond het zeker geen ramp! :) en volgens mij worden je technieken vanzelf iets beter!

Slettelina * 05-10-2003 17:35

Eerste zoen was Blegh.. Daarna zijn er maar twee jongesn geweest die echt goed konden zoenen waaronder nu mijn huidige vriendje:)

perseus 05-10-2003 17:56

Citaat:

Jampot schreef op 05-10-2003 @ 17:27:
iedereen zoent verschillend, maar het aanpassen gaat heel snel, soms al tijdens de eerste zoen..

naar mijn ervaring verschilt de manier van zoenen ook per streek :D

maar dat geheel terzijde :)

Dat krijg je door die inteelt in al die (kleine) boerendorpen zoals Denekamp en Oss. :)

steentje 06-10-2003 19:02

elke jongen zoent anders!

Dusjcrib 06-10-2003 19:04

Ik heb nooit echt slecht gezoend..
Ja, 1 keertje.. maar dat was zwaar oppervlakkig, had die gozer amper gesproken en kennelijk verstond hij onder zoenen zoveel mogelijk tong in mijn bek proppen.. niet echt een pretje.

Het verschilt heel erg per jongen, maar als je iets met iemand krijgt leer je elkaars zoenstijl wel kennen en wordt het vanzelf lekkerder..

Al was het bij mn vriend en mij de eerste keer al jummie :P

Marsel 06-10-2003 19:16

Eerste was in groep 8 en naja dan weet je toch nog niet zoveel. Dus tot op zekere hoogte vond ik het wel leuk.
Laatste tijd enkele meisjes gehad die inprincipe allemaal wel lekker zoenden op 1 na ( maar ik heb er wel 3x mee gezoend :( ).

Maar mijn idee is gewoon dat het zoiezo veel lekkerder en leuker is als het iemand is waarvan je houdt. Ik heb echt goed leren zoenen met me ex vriendin ( en zij heeft ook wel geleerd van mij denk ik ) en dat vond ik echt super. Paar weken terug weer met haar gezoend ( jah met gevoelens ) en dan weet ik wel weer heel goed wat ik nou eigenlijk mis in een zoen, je voelt er gewoon zoveel meer bij. En er zitten wel meer zoenen aan te komen van haar.. gelukkig.. :o

~sweetgirl~ 06-10-2003 19:16

M'n eerste zoen was niet echt geweldig (kwam ook wel door mij denk ik :o) Daarna waren de eerste zoenen met andere jongens goed. Op eentje na, die werd steeds maar erger en hapte bijna m'n tong eraf :nono:

Punkygirl 06-10-2003 19:18

je moet altijd als je een nieuwe reltaie hebt even wennen aan zijn of haar zoentechniek.. Ten,minste had ik altijd. na een paar keer zoenen ging het al stukken beter als de eerste keer.

o0luna0o 06-10-2003 19:27

Citaat:

Pequeña schreef op 05-10-2003 @ 17:27:
Monden op elkaar, helemaal open, en draaien met de tong, jakkes!

jah gadverdamme! dat had ik dus ook mun eerste keer voor de rest was het allemaal heel verschillend maar stuk voor stuk fijn :D (y)

synclinorium 06-10-2003 19:35

Citaat:

perseus schreef op 05-10-2003 @ 18:56:
Dat krijg je door die inteelt in al die (kleine) boerendorpen zoals Denekamp en Oss. :)
nix over Oss he :evil:

Oss is opzich bes leuke stad met leuke jongens die over het algemeen goed kunnen zoenen...niet dat ik ze allemaal gehad heb hoor :o

anyway Oss is (y)

ciao

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55.