![]() |
Zou het hip zijn als ik de onderste 'band' van mijn broekspijpen zou afknippen?
Ik geloof dat dat de zoom heet trouwens. Achtergrond van deze vraag: ik heb een broek en daarvan zijn de onderkanten nogal versleten.
|
nou het kan tot 2 dingen leiden :
of je creeert een ware trend,of... of je word uitgelachen. |
Heel hip ja.
:rolleyes: |
..zodat je hoog-water broeken hebt?
Ik zeg doen! Ontzettend hip. |
Citaat:
|
nee afgerafelde broeken zijn hip (y)
|
Nou, de broek is van nature al een beetje te lang (vandaar de verneukte onderkanten) dus ik krijg niet direct een hoogwaterbroek. De vraag is of zo'n Mariah Carey-ondersteboven wel trend-potentie heeft.
De grote vragen des levens blijven me kwellen ja. |
Nu ik dan toch bezig ben:
Gaten bij de knieen; not done? |
As je het nou gewoon es probeert...Als het toch al kapot is, maakt het niet veel meer uit.
Gaten in je knieen, naja, je moet het zelf weten maar ik vind het niet zo mooi. Zeker ook niet met het oog op de aankomende kou, ga je toch geen gaten in je broek knippen:o maar das mijn mening. |
Ja hoor.
|
Dikke :rolleyes:
|
who gives a f*ck
Je moet het gewoon doen en als je zelfverzekerd bent en iedereen je cool vind gaan ze je wel allemaal nadoen he. Ik vind mode maar een ganzen-syndroom |
ga je afvragenof het hip zou zijn :rolleyes: :nono: als jij het leuk vind doe het gewoon lekker boeiend of het hip is of niet
|
ik heb t ook. maar heb t niet afgeknipt, m'n broek was gewoon te lang dus heb ik die dingen eraf getrokken en gebruik de ene nu als armbandje (en de andere heeft een vriend van me:p)
dus het is hip natuurlijk:) |
Citaat:
|
probeer ut.
Je ziet 't vanzelf wel :D |
ik zou ze ongeveer op lieshoogte afknippen als ik u was
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
:rolleyes: :rolleyes: :p |
Citaat:
*waar maken mensen zicht toch druk om.... :s * |
ja als je broek toch al versleten hebt kan je er een stuk afknippen/scheuren. heb ik oo kgedaan maar dat was voor de zomer. nu het winter begint te worden lijkt het me niet echt nuttig.
Enne die gaten komen vanzelf wel als je een beetje een boer bent (y) |
OMG ik heb het gedaan!!! Ik ben de hipste rechtenstudent van Nijmegen!!
Thank you people! :cool: |
gefeliciteerd..
|
Citaat:
|
boeie versleten is mooi :)
|
Knip de bovenste rand eraf.... very Mariah Carey - Heartbreaker :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ik draag hele wijde broeken en ze hangen op de grond dus stijten ze af ik vind het wel cool!!!!!!1groetjes morgaine
|
Wordt hij dan niet veel te kort?
Oh die vraag was al gesteld. Ik vind afgesleten onderrandjes juist erg hip. |
Probeer 't gewoon... misschien wordt 't wel een nieuwe trend! :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31. |