![]() |
Spoed
Kijken er hier meer van jullie naar? Ik kijk al vanaf de eerste aflevering vorig jaar, en nog steeds vind ik het geweldig!
Al zijn er wel veel onlogische dingen, ik geniet er toch elke keer weer van :) |
Jah, ik kijk ook zo nu en dan. Wat mij voornamelijk op valt dat is dat Babs ontzettend dik is geworden.....
|
Ik kijk ook vanaf het begin iedere keer en ik vind het geweldig. Het is dan misschien wel niet altijd zo realistisch maar toch altijd ontzettend leuk om naar te kijken.
Ik vind trouwens dat Gijsbrecht en Cricri nu wel weer normaal mogen doen, ik wordt het een beetje zat. Maar in de aflevering van zaterdag deden ze al weer aardiger tegen elkaar. |
Citaat:
maar het blijft een leuke serie. |
Ik kijk het (bijna) altijd. Ik vind het altijd leuk om te zien. Ik vond het zowaar echt zielig van Babs en Bob gisteren. ;)
|
Babs is inderdaad erg aangekomen in de loop van de serie, maar ik vind dat ze wel een mooi gezicht heeft.
Zoals Bob en Babs gisteren deden in bijzijn van die patient, vond ik eigenlijk ook wel lachwekkend :o . Hoor je zo op de gang alsof er een of andere oorlog aan de gang is. Ben ik persoonlijk nog nooit echt tegengekomen in een ziekenhuis. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03. |