![]() |
Model broeken
Ligt t nou aan mij of zijn alle broeken gemaakt voor vorm-loze mensen? :confused: K heb een hele smalle taille maar vrij brede heupen en k ben ong 1.70 m...mn taille maat is 34/36....maar dan krijg k die broek niet over mn heupen...en als k een grotere neem zijn de pijpen zo lang en heb k zown enorme inkijk onder mn rug :nono: Heeft iemand t zelfde probleem en toevallig ook n oplossing? :)
|
wat is er mis met een inkijk in een broek ;)
|
Ja, dat probleem heb ik ook. Heupbroeken zijn de uitkomst :)
|
Ik ken het probleem en ik heb niet eens heupen :D Gewoon wijde broeken kopen :evil:
Bij de C&A en Only hebben ze goed vallende broeken en H&M ook, als je mazzel hebt! |
Citaat:
|
doe je een andere kleur string aan :rolleyes:
|
tja, dat worden joggingbroeken
|
Citaat:
|
kheb het anders om :D
ook Fijn :rolleyes: te kort en boven aan goed. mooi lang en boven aan wijd. is echt fucking irri. kben 1.85. en maat 36 a 38 echt irri |
Citaat:
weet precies wat je bedoelt... |
Gelukkig hebben ze ook spijkerbroeken met twee maten. Eén voor de breedte en één voor de lengte.
|
ook lang niet alle maten
|
Citaat:
:rolleyes: |
een riem lost al veel op bij mij...
|
heb ik nou nooit last van
|
Citaat:
|
oooh sorry dat was niet echt van belang :D , probeer een g-star broek, zitten volgens mij bij iedereen wel goed!
|
daar heb je toch gewoon schijt aan, dat ze dat tegen je zeggen? Heb ook wel eens van die broeken, maar het zal mij zowiezo een zorg zijn of ze zien of ik al dan niet een string aanheb (en als je ze echt wil kloten ga je hem gewoon op het toilet uittrekken (die string dan), dan snappen ze er helemaal nix meer van, zeker niet als ie er dan later weer wel is...)
|
Alle broeken passen mij.... IK BEN PERFECT....
(Of gewoon te klein en te dun à la maatje 32/34 :( ) |
tja, ik ben stevig gebouwd met een dikke kont en brede heupen, maar wel een vrij dunne taille. Daarbij komt dat ik ook nog es 1.65 ben, dus hele korte beentjes heb...Als ik eindelijk es een mooie broek heb gevonden, issie weer 30 centimeter te lang :(
|
Nah...ik heb het de laatste tijd ook. Ik heb lange benen en geen kont maar wel weer heupen :rolleyes: precies tussen maat 36 en 38 ook. In 36 ben ik net een rollade....en 38 kun je zo van mijn kont aftrekken...zó vervelend (n) En dan zijn de meeste broeken ook nog eens te kort!
|
Citaat:
Iemand tips qua merk? Ik heb nu voor 't eerst een H&M-spijkerbroek kunnen kopen, maar dat is wel een wat wijder model. En Diesel draag ik dan ook graag, maar die wijken dus.. |
Hahaha, zelfde probleem hier! Brede heupen, smalle taille :) 1.66m, dus bijna alle broeken zijn te lang. Maar inderdaad, Heupbroeken bieden vaak wel de oplossing volgens mij.
|
Citaat:
|
ik heb hetzelfde probleem
taille is 63/64 cm, heupen 100 cm.. en daarbij heb ik eigenlijk ook nog lengte 36 nodig omdat het anders te kort wordt na het wassen. zeer onhandig dus ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25. |