![]() |
hoe zou jij the mars volta omschrijven?
ik ben van plan om de cd te kopen, maar ik heb nog niet echt wat typerends van ze gehoord. hou zou jij ze omschrijven en wat vind je ervan?
|
anders luister je gewoon wat voordat je een cd koopt.
|
Watjes muziek (n)
|
hmmmm, okee duas ik kan mijn geld beter ergens anders aan besteden? wat raden jullie aan.... :D
|
Je kan toch beter zelf luisteren?
Da's beter dan een cd kopen omdat andere mensen het leuk vinden.. |
Citaat:
|
ja, okee dat snap ik, maar ik hoopte op een sfeeromschrijving, het is ook niet zo dat ik zo snel e beinvloeden ben
|
tja
at the drive-in gemixt met uhmmm jazz,dub , heeft allemaal beetje pschychedeliche sfeer. Persoonlijk vind ik de stukken dat alles explodeert het coolst. Maar als je van At the drive-in, Sparta houdt is dit vast wel te pruimen. |
wat een sneu topic.
luister gewoon de cd, koop hem dan pas. wat is het probleem, echt? |
Citaat:
Anaal nathrakh of obligatorisk tortyr.... |
en ik maar denken dat jaga jazzist een moeilijke bandnaam was... :D
nou, ATDI vind ik zeer te pruimen! |
maar een ding snap ik niet, belle, waarom is dit een sneu topic? als ik toch wil weten wat voor sfeer het album ademt, en daar naar vraag, wat is daar dan zo zielig aan? is het echt zo sneu om een 'second opinion' te vragen?ik dacht het persoonlijk even niet
|
Citaat:
|
ik ga er maar niet meer op in.
mijn vraag was: wat vind je ervan en hoe zou je ze omschrijven, en niet: moet ik het kopen of niet. snappez vous? |
doe dat lieverd,
maar ja, de ene forummer vindt het kut, de ander niet. dus ja, hoeveel je daar aan hebt.. ik vind het overigens gaaf, maar blijf vinden dat je het beter gewoon kan luisteren en zelf een mening vormt. voor mij heeft het iets magisch. hoera. |
Ik vind het ontzettend goeie muziek en ik ga het niet beschrijven...dit is geen muziek wat je zo even beschrijft, je moet het gewoon horen om te zien of het je bevalt...
|
een grote muzikale trip
|
poppunk
|
kom op zeg.
ga in siberie naar een eigen mening zoeken ofzo. |
geniaal
|
Citaat:
samen met escapism de held van de zondag avond niet dat dat een veelbelovende titel is, maar dat terzijde grandmommy, mensen openen meestal een topic als ze iets zinnigs/informatiefs te melden of te vragen hebben? :confused: niemand kan hier iets mee. je moet ook niet afgaan op wat mensen van tmv vinden en hoe zij de muziekstijl omschrijven, weet je waarom? het boeit totaal niet. voor jou hoort alleen jouw mening te boeien, ongeacht wat de hipste forumhunk daarvan vindt. |
TMV?
omschrijven? leuk. :cool: |
Van topicstarter haar Cu2:
Favoriete muziek: pop, softrock (...) , oftewel, alle bands en artiesten die normale wipkippen niet kennen. Normale wipkippen kennen TMV niet dus je kunt 'm met een gerust hart kopen (y) |
Citaat:
edit na bekijken van cu2: tututut elitair doen en coldplay luisteren gaat niet samen he liesje. :nono: |
Citaat:
oh, en iedereen heeft toch kazaa tegenwoordig. zoek de tracklist op van het album, download een paar nummers, als je het goed vind koop je hem, voila! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit gaat nergens meer over he.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33. |