![]() |
NaNoWriMo 2003!
www.nanowrimo.com
What: Writing one 50,000-word novel from scratch in a month's time. Who: You! We can't do this unless we have some other people trying it as well. Let's write laughably awful yet lengthy prose together. Why: The reasons are endless! To actively participate in one of our era's most enchanting art forms! To write without having to obsess over quality. To be able to make obscure references to passages from your novel at parties. To be able to mock real novelists who dawdle on and on, taking far longer than 30 days to produce their work. When: Sign ups begin around October 1, 2003. Writing begins November 1. To be added to the official list of winners, the 50,000-word mark must be reached by November 30 at midnight. Once your novel has been verified by our web-based team of robotic word counters, the partying begins. Zo, doet er nog iemand mee dit jaar? Ik heb mezelf aangemeld, ondanks dat ik nu al weet dat ik ongelooflijk druk ga worden. Ik was vorig jaar al druk en ben helemaal in de stress geschoten omdat ik per se de 50.000 woorden wilde halen :o Wél gelukt, trouwens. Dan moet ik het nu ook kunnen. |
een kilt is geen rok! :p
Ik doe zeker weten mee, ookal heb ik geen flauw idee over wat ik ga schrijven. Vorig jaar heb ik meegedaan en dat leverde me een leuk, aardig verhaaltje op. Van meer dan de 50.000 woorden, binnen de gestelde termijn. Ik wil winnen en ik wil een van de eersten zijn. Het zal me lukken, hopelijk. :o het gaat moeilijk worden en ik ga deze post vervloeken. Bij deze beloof ik dat ik mee ga doen en mijn uiterste best ga doen om mijn nanowrimo 2003-schrijfsel naar de eindstreep van 50.000 woorden te brengen. Vervelend is dat mijn toetsweek in de eerste week van november is :o |
Hmm, moet het ook echt een samenhangend verhaal zijn of mag je ook gewoon ongeloflijk brabbelen?
Klinkt heel cool, maar ik heb er echt de tijd schuine streep inspiratie niet voor. |
Het moet inderdaad een verhaal zijn, geen verzameling losse verhalen. het doel is een roman (of een novelle, gezien het aantal woorden). Het hoeft echter niet goed te zijn, dat is niet echt te doen in zo weinig tijd.
Ik heb eigenlijk ook helemaal geen tijd, maar goed, ik vind het idee zo leuk. En het feit dat je toch echt wat bereikt. Eens zien of ik deze keer het verhaal ook af kan maken en niet stop bij de 50.000 woorden *grijns* |
Ik ging er gewoon mee door tot het af was, maar toen het eenmaal af was... iksliep zoveel.:|
|
Het lijkt me helemaal niks! Om pulp te produceren... nee dankje, ik zou mezelf niet meer onder ogen kunnen komen ;) bovendien vind ik 50,000 woorden véél te véél!
|
Ik doe ook niet mee. Ik heb er geen tijd voor en zin in (heb al moeite om een kleine tekst te schrijven de laatste... maanden?) en er is al genoeg tyfeszooi te lezen (neem bijvoorbeeld Nicci French). :)
LUH-3417 |
Vorig jaar meegedaan én de 50.000 woorden gehaald (tot mijn grote verbazing :P), en ik ga het dit jaar weer proberen. Op goed geluk met al het huiswerk, maar ik moet en zal het nog een keertje doen :D
|
Laat ik eens een poging gaan wagen.
Gaat me waarschijnlijk niet lukken, maar wie weet rolt een nog een leuk verhaaltje uit. :) |
Woei Inge, dan kunnen we met de Buffymarathon mooi samen schrijven :P
|
Citaat:
|
Ik doe ook mee! Dit wordt mijn eerste keer, ik hoop dat het gaat lukken.
|
Vind het wel een cool idee eigenlijk. Misschien ga ik wel meedoen :)
|
1 november. :)
Ik ga gewoon meedoen, goed slapen en mezelf niet ophaasten. Wie nog meer? Die eindstreep hoef ik zo nodig niet te halen. :) |
Ik doe op precies dezelfde manier mee. Vorig jaar moest ik in de laatste 8 dagen nog 25000 woorden en ik heb het gehaald, maar ik zat volledig in de stress toen :o Nu zat ik zelfs te twijfelen of ik toch nog ging beginnen (ondanks dat ik me al had aangemeld), maar ik ben nu wel bezig. Maar omdat school nog wel eens heel druk kan worden, ben ik niet bezig met het idee van 'dit moet en zal ik halen'. Dat heb ik vorig jaar al gedaan.
|
Citaat:
|
Precies, en nou dwing ik mezelf tenminste een beetje. Ik ben echt verschrikkelijk lui de laatste tijd als het op schrijven aankomt, of ik kom er gewoon niet aan toe...
|
Dat klinkt zo eng bekend. :o
Dat pochtopic werkt wel ;) Alleen... 27000 woorden bij iemand? :eek: oplichters |
Pochtopic?
|
Citaat:
juh, die. |
Ik ben ook begonnen, nog maar 500 woorden ofzo, maar het begin is er :)
Heb alleen deze week rep-week :( |
Ik moet een presentatie. >_< Heb iets van 500 woorden erbij vandaag... hm, dit haal ik nooit.
|
en het moet in het engels?]
|
hoeveel A4-tjes zijn 50000 woorden ongeveer :|
|
Nee hoor, ik doe Nederlands.
77 A4tjes. :P |
En, hoe staat het met de NaNoWriMo-schrijvertjes?
|
beeeetje slecht :bloos: 14.605 woorden. ik loop er maar 12.000 achter :nono:
|
Wow 77 a4tjes :eek:
Maar zijn er niet veel mensen die veeeeeel eerder beginnen met schrijven? Zodat ze als eerste klaar zijn? want dat is toch niet eerlijk :rolleyes: |
Er zijn misschien wel mensen die dat doen, maar dat heeft geen zin. Je doet dit puur voor jezelf. Als je jezelf voor de gek wilt houden, prima, maar dat kan niemand iets schelen.
Ik ben trouwens niet eens meer aan het meedoen :o School en verjaardagen en uitgaan vrat mijn tijd op :o |
Ik was wel begonnen, maar gezien het feit dat ik nu nog maar op een kleine achtduizend woorden zit heeft me min of meer doen ophouden :o Hoe krijgen jullie het voor elkaar terwijl je ook nog zegmaar een leven hebt :confused:
|
Vorig jaar is het me wel gelukt, gewoon door elke nacht een uur minder te slapen, ongeveer :o
In tussenuren zat ik te schrijven, in de tijd dat ik normaal op internet zat, tv keek of huiswerk maakte.... Maar voornamelijk slaaptijd :o |
Ik heb het gehaald! Met 25.000 woorden in de laatste week, maar goed. Mijn 50.000 woorden passen precies op 60 bladzijden, helemaal vol.
|
Goedzo, zo deed ik het vorig jaar ook :]
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |