![]() |
Heb je wel eens spijt gehad van uitmaken relatie?
Hoi,
Mijn vraag aan jullie is duidelijk lijkt mij :) Ikzelf heb mijn eerste echte relatie verbroken en daar heb ik absoluut geen spijt van. De tweede jongen waar ik iets mee kreeg en ik hebben een beetje samen besloten om er een punt achter te zetten en daar heb ik ook geen spijt van. Ik vond het wel jammer, maar dat is niet hetzelfde als er spijt van hebben en hem eventueel terug willen, want dat is dus niet zo. Met de jongen waar ik nu mee heb, heb ik t uitgemaakt en het was na 1 nacht slapen weer aan. Ik heb van het uitmaken nu ontzettend veel spijt, want hij denkt soms (en droomt ook) dat ik het weer uit wil maken... :( En dat is dus niet zo, want ik heb er ontzettend veel spijt van en ik hou echt van hem! |
Eerder spijt van een relatie die ik nooit ben begonnen.
|
Hmnee, uiteindelijk niet. Het is altijd verdrietig, maar soms 'moet' het, om er uiteindelijk sterker uit te komen.
Eigenlijk is het altijd kiezen tussen twee 'kwaden'. |
tuulk nie
vrijgezel zijn is cool :cool: (y) |
niet echt spijt, beetje misschien, was op de basisschool, dus stelde niet echt wat voor... het was meer jammer dat ik geen vriendje meer had dan dat ik er spijt van had.
|
Op het moment dat ik de zin uitsprak had ik al spijt. Echter, een volwassen iemand kan onderscheid maken tussen dat wat het beste is en hetgeen dat leuk is, daar deze twee zaken niet noodzakelijk congrueren.
Echter, op iets langer termijn is het alleen maar goed geweest. Dus nee, ik heb geen spijt omtrent het uitmaken van een relatie. |
Citaat:
|
Ja, ik vond het bijna altijd ontzettend moeilijk om uit te maken en heb zelf ook wel eens flink zitten huilen. Bij een of twee jongens niet..
|
Citaat:
|
ik heb van de vorige relatie wel spijt gehad, maar dat was omdat ik nog heel gek op die jongen was.
Maar het werkte niet, en ik ging er vooral aan onderdoor dus het was wel t beste, en ik heb nu t gevoel dat ik voorlopig ff niks aan ga omdat ik niet op t zelfde wil stuiten zeg maar. |
Wie niet? Een relatie zou zo lang moeten duren totdat je weet wie en hoe de ander is, en hoe de ander in een breed scala aan situaties reageert. Komt de relatie niet tot stand, of duurt ze niet lang genoeg, dan kun je met een onduidelijk gevoel achterblijven of de keuzes goed zijn geweest.
|
nee.. wel van een relatie beginnen met een persoon..
|
Ja, toen ik 14 was. Ik had het idee dat hij me niet leuk genoeg vond ofzo en toen maakte ik het maar uit. Het was alleen totaal niet m'n bedoeling om het echt uit te maken, ik wilde er gewoon over praten of hij me wel echt leuk genoeg vond enzo.
Het gebeurde over de telefoon en hij werd meteen kwaad en hing op. Nou ja, daarna heb ik 'm nooit echt meer gesproken. Wel een paar jaar later een aantal keer tijdens het uitgaan. Hij was heel anders geworden en meestal stoned enzo. Hij had in de tussentijd ook zo ontzettend veel vriendinnen gehad, hij was ze totaal niet trouw. Het had dus toch nooit serieus kunnen worden tussen ons, dus achteraf gezien heb ik er geen spijt van dat het toen uitging. Het was wel m'n eerste vriendje, de eerste jongen met wie ik zoende.. en hij had echt voor mij gekozen. We waren op kamp en er was nog een meisje die hem leuk vond.. maar hij koos lekker voor mij.. :D Maar ik dwaal af geloof ik.. :bloos: :D |
Nee.
|
ik heb het nooit 'uitgemaakt', zodat ik ook geen spijt kon hebben, en me in de slachtoffer rol kon stortten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja daar heb ik wel eens spijt van gehad.
Ik miste hem een dag nadat ik t uitgemaakt had (2 jaar relatie) en ik was dat hij heel erg depressief was daardoor. Ik heb hem daarom gebeld, dat ik m toch wel miste en dat ik even een tijdje zonder hem wilde om na te denken. Dus hij had goede hoop. In die tijd heb ik t ervan genomen, en beseft dat ik hem niet miste maar gewoon het hebben van een vriend. Na een tijdje heb ik hem dus alweer teleur moeten stellen. tja stom.. |
ja
kdenk dat ik wel kan zeggen dat ik van alle keren dat ik het uitgemaakt heb (en dat is gelukkig niet (op 1 hand te tellen)) wel spijt heb gehad! van de eerste twee vooral in het begin maar nu niet meer, nu ben ik juist blij dat het zo gelopen is! van mijn laatste ex heb ik nog steeds een best spijt alleen kwil eerst alles voor mezelf op een rijtje zeggen en niet weer vriendjes betrekken in mijn probleem met mezelf. en daarnaast bennik gewoon een persoon die houdt van extreem veel aandacht dus dat zal er ook wel mee te maken hebben .. |
Citaat:
|
Heb het een keer uitgemaakt, had toen spijt.. nou is het weer aan..
Heb er nu geen spijt meer van, het was toen 2 weken even vet kut, maar uiteindelijk is het heel goed geweest.. |
Citaat:
|
Nee, maar ik heb ook nog nooit een relatie stop gezet. ;)
|
Ik ben tot nu toe altijd degene geweest die het uitmaakte. En daar heb ik in geen geval spijt van gehad. Wel vond ik het soms jammer/moeilijk :)
|
Met mn eerste echte vriendje heb ik het uitgemaakt na 5 maanden omdat ik gewoon gek van m werd.. Na 2 weken was het weer aan omdat ik spijt had. Maar het bleek toch niet te werken, en toen is het alsnog uitgegaan.
Nu heb ik er meer spijt van dat mijn vorige vriendje mij gedumpt heeft.. :| |
Citaat:
:o |
Citaat:
|
Nee.
|
Nee, niet van het uitmaken zelf. Wel van de situatie waarin dat (moest) gebeuren...
|
eerder spijt dat ik het weer aangemaakt had :o
|
ja een keer... maar achteraf is het alleen maar beter geweest :)
|
Nope. Heb het nog nooit uitgemaakt:p
|
ik heb het ooit wel eens uitgemaakt omdat ik dat gewoon moest doen, was niet meer vlieft en begon afkeer te krijgen... Hij huilen :( niet leuk! Heb toen ook gehuild en de hele tijd met het "en wat nou als ik het aan had gelaten"-gevoel rondgelopen... Maar echt spijt was het niet nee :)
|
nope...
|
een keer had ik spijt van het feit dat ik het had uitgemaakt. Toen wilde ik dat t weer goedkwam, maar toen had hij zoiets van jah geen zin in hoor... bleek dus ook niet zoveel te zijn. Dus achteraf viel t ook wel mee.
Wel spijt van het feit dat het niet meer kon (hij ging naar t buitenland.) kijk ik wilde niet dat t uit was, maar zo bespaar je denkik wel veel leed. Achteraf hoop ik nu dat we over twee maanden nog steeds van elkaar houden en dus weer samenkomen. Dit houd ik voor me tot hij terug is... ik wil dat hij daar gelukkig is, zonder me te "moeten" missen. |
Nee, eigenlijk nooit. Wel in het prille begin dat het uit was natuurlijk, maar achteraf bekeken heb ik nooit iets gehad van: damn, dat had ik nooit moeten doen...
|
In al m'n relaties heb ik het één keer uitgemaakt. Eerst had ik wel ietwat spijt, maar dat is gewoon de beginfase waar je doorheen moet. Uiteindelijk was het beter.
|
Nee nog nooit.
Het was wel moeilijk, maar ik wist 100% zeker dat ik de juiste beslissing had genomen, heb er ook heel lang over gedaan. Toen het uit was voelde ik me juist opgelucht. Geen enkel teken van spijt. |
Citaat:
|
in het begin heb ik een keer spijt gehad nadat ik het had uitgemaakt met een relatie, maar achteraf was het toch een goede beslissing. na een jaar heb ik er zelfs nog over nagedacht om toch weer wat met hem te nemen, maar nu (na twee jaar) zie ik in dat hij toch niet de ware is, zeg maar. ik zou nooit meer verliefd op hem kunnen worden, zeker nu ik weet hoe het is om wat met mn huidige vriend te hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08. |