![]() |
Wat wil je nu het liefst?
Overgenomen van psych. Mag dat? *kijkt smekend*
Ik wou het liefst vanochtend naast m'n vriend wakker worden, dan zou onze hele dag samen helemaal af zijn. En ik wil nu heel veel geld winnen ofzo... |
dat vandaag en vooral morgen al voorbij zijn, en dat het redelijk goed weer wordt in de herfstvakantie
|
dat al het werk wat ik nog moet doen af was en dat ik de rest van de herfstvakantie lekker leuke dingen met Wouter kan doen...
|
Ik wou dat het alvast weekend was!
|
dat t morgen was (i.v.m. S.E.) en omdat mn vriend er dan is.
verder wil ik dat t juli is... en voor altijd blijft. |
Ik wou dat mn presentatie NU af was en dat het mooi weer was en dat het woensdag was.
|
Ik zou willen dat het woensdag was en we naar het huis hadden gekeken, ja hadden gezegd en we er aan de slag konden!
|
Een warm bad, want ik heb het koud. En veel geld winnen. :D
|
bij bart zijn en in zn armen liggen :)
|
Uitslapen, iemand hiero weet wel hoe gemakkelijk ik uit bed kwam :rolleyes: en waarschijnlijk een nieuwe fiets :mad: want die is gemold aldus mn zusje :(
|
Naar Wacken.
|
Dat het drie uur later is, dan ben ik weer thuis, drink ik een biertje, rook ik een sjekje en kijk ik SpongeBobSquarePants.
Laatste woord uit de zin is geen breezertaal :) |
by m'n vriendje in de armen liggen.....
maar kmoet nog tot vrydag wachten.... :( |
weten wat ik wil.
|
Citaat:
:rolleyes: |
beter worden
|
Citaat:
|
Je bent dus gewoon tevreden.
Nee ook niet, want je zoekt nog iets te willen. |
Citaat:
:nono: |
weer mogen groeten in posts!!
maar dat is teveel gevraagd (y) |
Eigenlijk gewoon sex trouwens.
|
Dat mijn presentatie donderdag goed gaat.
|
Dat het al herfstvakantie is en dat al mijn presentaties en tentamens die daar vooraf gaan heel goed gaan....
|
duidelijkheid
|
Citaat:
|
Veel geld :o.
|
Ik zou het liefst willen dat alle komende tentamens achter de rug zijn, met als resultaat dat ik alles heb gehaald. Uiteraard. :o
|
Citaat:
|
Wakker worden uit de boze droom die "Vandaag-maandag 6 oktober 2003 heet"
Goed, overdrijven is ook een vak |
een robot die mijn kamer opruimt
|
Dat er iets leuks gebeurt waardoor ik ineens ontzettend vrolijk ben.
|
blind, doof én dom zijn.
|
weer trug naar vanmiddag *zucht*
|
JOU!
(aan een ieder die zich aangesproken voelt) |
Dat al mijn werk af is en dat het maandagmorgen half 9 is (y)
|
dansen
|
Geluk en kennis.
|
Citaat:
Maar omdat jij het bent mag het :) Het liefst wil ik nu neervallen en de komende 10 jaar niet meer opstaan.. |
zou nu het lieft erachter komen dat ik 10 miljoen op me rekening had... kon ik gelijk feestje houden
|
dat de tijd de komende week stil bleef staan
|
een vwo diploma zodat ik klaar was met school
Verder de standaard dingen, liefde enzo, geluk:) Geld hoef ik niet. Het zou leuk zijn, maar het is niet wat ik het liefste wil. |
Citaat:
Ik wil nu het liefst bij mijn vriendje zijn en samen op de bank liggen knuffelen... |
het liefst wou ik dat ik het gedeelte 'middag' uit deze dag kon knippen.
|
In een lekker warm waterbed liggen met mn vriend. Zijn armen om me heen en lief zijn voor elkaar door beetje te kriebelen en elkaars haren te aaien en kusjes te geven..
*zucht ik wil vriendje in waterbed* |
Citaat:
|
Een enorme energiestoot, of kaboutertjes die mijn werk doen. (y)
|
zomers avondje...lekker weer dus met leuke vrienden...beetje drank...beetje blowen....chille muziek...geen irritante mensen in de buurt en dat ut zolang duurt als je wilt...niet naar school hoeven morguh :D
|
eeuwig slapen.
|
Slapen. :o
|
loraine :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56. |