![]() |
nieuwsgierig
Als vandaag simpel was
wist ik dat morgen raar zou zijn alles komt goed omdat eigenlijk niets moet Is de vraag het antwoord op mijn zoektocht; waarom ik ben dus ik lach maar want eigenlijk is niets waar hier blijf ik maar, eindig kijkend en vragend nieuwsgierig |
Om het even over simpel te hebben:
had je het niet wat simpeler kunnen houden?! :p :D Gaaf, ik heb weer wat om over na te denken! (want dat doe ik niet genoeg?! :D ;)) ikhouookvanjou :) |
Leuk gedicht, een vlot metrum! Vooral de zin 'dus ik lach maar' vind ik erg goed; een beetje relativerend eigenlijk. Je woordkeus vind ik lekker simpel en goed te volgen, de laatste strofe is erg apart van vorm! Een paar suggesties/verbeteringen:
- ik zou van niks 'niets' maken, lijkt me mooier staan - mij in de tweede regel vd tweede strofe --> mijn - ook in de tweede strofe zou ik van niks 'niets' maken - zelf zou ik niewsgierig op een nieuwe regel zetten, maar dat is persoonlijke voorkeur ;) |
Citaat:
(ik heb geen eigen mening *zucht* :o :p) Vooral dat nieuwgierig op een nieuwe regel zetten. |
gedaan, helemaal gelijk:)
|
Citaat:
Mooi in haar eenvoud van verwoording; hoeveel je wel niet kan zeggen met weinig en simpel woordgebruik:) |
heej toeksel!
wat leuk weer eens een gedichtje van jou te lezen! kom je nog opmen feestje? morgenavond? mooi gedichtje kip, ik vind dat je gedichten veranderd zijn, omdat JIJ dingen meer hebt losgelaten en anders ziet denk ik... kan dat kloppen? nja als je een bietje begrijpt wat ik bedoel... kusje |
na em nog een keer te hebben gelezen weet ik waar ie me aan doet denken: mijn eigen stijl van gedichten schrijven! gewoon geen regels, lekker tegendraads pats boem lekker wat je juist niet verwacht en stoppen wanneer je vindt dat t genoeg is!
hahahahahaha leuk! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37. |