![]() |
Eten tijden uitwedstrijden [Voetbal]
Na aanleiding van een onderschrift wat ik las op een ajaxsite
Citaat:
Maar waar vinden jullie het beste eten in het uitvak (van welke club?) Zelf vond ik bij Vitesse-uit het eten wel redelijk goed (ben niet overal geweest btw) |
Citaat:
bij vites is het idd wel te doen.. maar ik vind die pasjes zown onzin.. er blijft altijd wel wat geld opstaan die je het seizoen erop niet meer kunt gebruiken.. |
Ben nu 4 keer mee uitgeweest (ik w8 op de nepsupporter reactie :d)
en het was 4x niks. Feyenoord was alles koud, bij ajax hadden ze alleen broodje worst. Graafschap was vieze hamburger (half gebakken) en RKC, tsja niet echt veel soeps |
Bij ajax sta je een half uur in de rij en dan ben je eindelijk aan de beurt en is alles op. :-(
|
Citaat:
Nepsupporter :nono: ;) |
Toen ik in het Easterpark was, waren de hamburgers lekker, alleen waren de broodjes min of meer bevroren (het was min 10).
|
Bij Twente en Roda JC was het wel lekker. Bij Feyenoord was het om te kotsen
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is idd echt zwaar kut geregeld daar idd, wij gingen met 1100man (jaja tis echt zo ;) ) daar heen en er was maar 1zo'n eettent open, beetje jammer.. Maar het voedsel zelf was redelijk goed vond ik. |
Citaat:
In Groningen eten dat lekker is? Die broodjeshamburger zijn altijd koud en over de patat maar te zwijgen :nono: Ben dan ook zeer blij dat in het nieuwe stadion het wordt overgenomen door een andere cateraar. |
Nergens was het te vreten. Bij Telstar was het allemaal half gebakken :nono:
|
Citaat:
wij gaan winnen van jullie.. BARONIE!!!!!!!!!!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|