![]() |
kort + legging/maillot
afgelopen zaterdag (voor het eerst in 8 jaar) een rokje gekocht.. zo'n mini die nu helemaal 'hip' is maar nou valt het me op dat het helemaal in is om er een lgging of maillot onder te dragen en daar gruwel ik bestwel vandus dat wordt hem niet
maar wat vinden jullie van kort met legging of maillot onder ? |
Kan leuk zijn he
|
hip (y)
|
Supergaaf, minirokjes, maar doe mij idd. ook maar kousen eronder ipv een maillot en al helemaal geen leggings, die zijn superfout
|
Legging, nee :)
Maillot, ligt eraan wat voor een, iig niet zo eentje die je vroeger droeg als 'broekje'. ;) Ik zou gaan voor lange (knie)kousen (of overknees) of een panty. :) |
Ik zou nooit leggings dragen.. hoe 'in' dat ook is.. :eek:
een maillot kan wel maar dan niet in van die opvallende kleuren ofzo ik zou voor een mooie panty gaan met eventueel leuke kniekousen.. |
Legging ..mwaah misschien als hij egt heel leuk staat..maar in 1e instantie :nono:
Maillot (y) panty (y) |
ik zou gewoon leuke kniekousen kopen die leuk bij je rokje staan ;)
|
Citaat:
Maar goed mooie maillot :) |
niet zeuren... leggings mogen weer... natuurlijk alleen gecombineerd met een kort rokje(y)
|
Bij H&M zag ik een hele trashy zwart met roze panterprint legging. Hoe :cool: ben je dan?
|
Welke idioot gaat met dit weer in een mini-rok lopen?
En als je laarzen aandoet, dan kan je best leggings dragen.. Ziet toch niemand.. |
Citaat:
|
Erg hip hoor, super eighties met legging. Liefst groen of blauw ofzo.
Ik vind de minirokjes helemaal fucking geweldig, tis dat ik ze figuursgewijs niet aanwil :) en zou ze zelf dragen met maillot en beenwarmers want het is anders gewoon te fucking koud, ben niet hip genoeg voor leggings. |
Citaat:
ganz geil |
Citaat:
|
Korte rokjes staan leuk boven een legging. En dan daaronder open schoentjes (met hoge hakken). (y)
|
Citaat:
|
is wel leuk.
maar dan moet je rokje niet zo kort zijn dat je ze je onderbroek kunnen inspecteren. met legging geen problemo, maar lijkt het niet zo op een camp gast |
leggings zou ik niet aan moeten denken, hoe hip het ook is mij niet gezien blegh... pantys en maillots zijn natuurlijk erg (y)
|
ik hou ervan..:) khad vandaag kort roze met witte polkadots en zwarte maillot.. en ehm roze sokjes.. niet kniekousen gewoon hoog opgetrokken sokken :) laarzen onder zown rokje is ook mooi , maar ik hou niet van laarzen bij mijzelf.
|
Ik zag pas een meisje in een legging lopen en haar stond het toevallig, maar je moet er wel het ideale figuur voor hebben, elk miniscuul putje enof vetrolletje wordt verdubbeld in zo'n ding. :/
Maillots kunnen heel mooi zijn en beenwarmers vind ik niet meer zo. |
Ik hou niet van leggings, daar moet je echt het type voor zijn vind ik. Maillots draag ik in de winter wel regelmatig (Of van die hele dikke panties), zeker wanneer ik een kort rokje aan heb. Ik heb alleen zwarte maillots, dus niet met opvallende kleuren enzo, daar hou ik dan weer niet zo van.
Heerlijk warm (y) |
Citaat:
en nee geen laarzen maar kisten ;) (is de bedoeling) en met beetje dikke panty of maillot lijkt me het beste *verafschuwt leggings nog steeds* |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.vogue.co.uk/shows/Ready-t...ull/00150f.jpg http://www.vogue.co.uk/shows/Ready-t...ull/00200f.jpg http://www.vogue.co.uk/shows/Ready-t...ull/00070f.jpg http://www.vogue.co.uk/shows/Ready-t...ull/00230f.jpg http://www.condenast.co.uk/dcontent/...a_AW03SD_B.jpg LUELLA |
leggings kunnen wel leuk zijn, maar dan ALLEEN onder een frommelig rokje. Zie bijvoorbeeld Madonna in haar jonge jaren en andere eighties artiesten. Maar maillots en panties zijn wel draagbaarder.
|
ik vind leggings meestal erg lelijk, maar er zijn uitzonderingen
maillots en panty's (y) |
ik vind minirokjes vervelend zitten.
net als pantys en al die dingen. (n) |
Ik heb zaterdag een bruiloft en dan wil ik graag mijn korte spijkerrokje aan en dan met een gestreepte maillot eronder maar die kan ik nergens vinden. Weet iemand waar ik die kan kopen? (liefst een beetje in een gangbare winkel zodat ik niet half nederland doormoet om er een te vinden). Ik ben al bij V&D en de Hema geweest maar daar hadden ze ze niet.
|
Citaat:
|
leggings zijn gaaf, draag zelf alleen liever maillots waarbij de voeten zijn uitgeknipt of kantenpanties zonder voetjes, en dan opgetrokken tot helft van je kuiten, erg lief :)
|
Citaat:
|
leggings zijn zo fout dat ze leuk zijn
ik heb zelf een knal roze met zwart panter ik heb een hekel aan roze maar dit was zooo lelijk dat ik het moest hebben :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind die jaren 80 leggings dus echt walgelijk
|
Geil, jammer dat ik alleen nog maar BrEeZahtypes er mee heb zien lopen.
|
Mijn laatste poging tot minirokje dragen tijdens open-lucht-concert:
minirokje, zwarte panty, kniekousen, beenwarmers, Quickies. En toen vroegen ze of ik op weg was naar twirlen... :cool: :D |
Minirokjes...nee.
Leggings..nee! Maillot..ligt er aan welke Pantys...ja Kousen...JA |
Citaat:
Ga donderdag in naar een eighties feest dus misschien als ik mijn kont in een minirok kan wurmen ga ik er een aanschaffen. zwarte minirok + zwarte legging + zwarte beenwarmers + zwart shirt met blote schouder. knalroze lippenstift, kanten handschoentjes, kuif & madonnapukkel. yeah baby |
hehehe precies van de h&m
80's feesjes zijn leuk :) |
Ik hou niet echt van rokjes, en zeker niet als het koud is. Met blote benen staat het veel mooier. En ik vind een heel kort broekje eigenlijk beter.
Maillot ---> vreselijk :nono: ! |
dr komen geen ladders in. panty's gaan bij mij altijd maar 1 avond mee.. als ze heel moeten blijven dan.
maillots komen ook snel gaten in. en tis gewoon veel warmer. |
leggings zijn wel ok. maar dus niet zonder rokje.
ik vind het ook leuk om ze onder een driekwarts strakke broek uit te laten komen met fijne schoenen dus open aan de bovenkant zijn. minirokjes zijn trouwens goed te doen in de winter doe drie panty's aan of een legging of dus een maillot en dan dus ook met open schoenen (pumps ofzo :) ) of laarzen (afzak-laarzen) |
een leuke maillot met leuke pumps en dan een hip shirt en een mooi kort jasje is wel leuk jah.. maar leggings :S dat is iets te jaren tachtig blech (n)
|
ik had eergister een beige miniribrok aan met een maillot van de zeeman (3 euro) en hele dikke lange beenwarmers erover, stond leuk (vind ik dan) en was wel lekker warm :)
|
Citaat:
Citaat:
;) :p |
Citaat:
Ik draag rokje met pantys en felgekleurde beenwarmers en laarsjes. staat ook leuk vind ik (en krijg ik ook te horen van anderen :)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08. |