![]() |
beste drummer ever
welke drummer vin jij t best?
ik vin travis echt goed :cool: |
Pfff... gewoon bozzio.
|
Citaat:
gek hè. |
john otto van limp bizkit :cool:
|
achjah :P ik vin otto de 2e! toeval?
|
travis? HAH.
Beste drummer Ever? Ever als in brede muzikale capiciteiten? Voor zijn tijd: Buddy Rich Voor deze tijd: Vinnie Colaiuta Ook noemenswaardig: Weckl, Bozzio, Gadd, Smith, Chambers Persoonlijke favo's voor de ruck und mettul scene: Flo Mounier (Cryptopsy) Andols Herrick (Chimaira) Jimmy Chamberlain (Pumpkins) Alle drummers die bij Death gedrumt hebben (Reinert, Hoglan, Christie, en nog n dude) Dave Lombardo (Slayer) |
is die van opeth goed? martin lopez dus
|
Otto is ook goed. Ik vind hem beter dan bijvoorbeeld Chad Smith van de RHCP, maar goed.
black magic: leuk hè posts editen Ik ben trouwens Danny Carey vergeten :o |
welke van die gasten leven nog?
|
Citaat:
|
Ik ViNd GeNe WeL GoEd, En ThOMaS LaNg
|
Citaat:
|
Raymond Herrera is de eerste naam die in m'n hoofd opkomt.
|
mijn favorieten:
Thomas Haake [Meshuggah] Richard Christie [Iced Earth, Death] Henry Ranta [ex-Soilwork, The Defaced] Gene Hoglan [Strapping Young Lad] |
Citaat:
|
danny carey
|
Bozzio.
|
Danny Carey [Tool]
|
dale crover is de man!
|
Citaat:
|
Keith Moon - (The Who)
John Bonham - (Led Zeppelin) Neil Peart - (Rush) |
Lars Ulrich speelt ook een aardige noot (al is dat niet echt een gepaste term hier)
|
Citaat:
+ Ginger Baker (o.m. Blind Faith, Cream, Hawkwind) |
Danny Carrey is mijn favoriet
|
Citaat:
|
Lars Ulrich - Metallica Drumm0r
Drumm0r van Nightwish (dubbele bass :P ) Drumm0r van Dimmu Borgir (Ex Cradle Of Filth Drumm0r , dik goeie gast !!!!!!) |
Citaat:
|
Mike Patton ..
|
Citaat:
|
Halloooooooooooo! Lars Ulrich is echt een waardeloze drummer! Kom op zeg. Die gast hoort zeker niet thuis in een topic als deze, net als die klungel van blink182.
|
Ringo Starr - The Beatles
Keith Moon - The Who Brad Wilk - Rage Against the Machine John Bonham - Led Zeppelin Drummer van Tool! |
Citaat:
|
het gaat hier gedeeltelijk over meningen hoor... dus dan bedoel ik dat als iemand zegt dat de drummer van Di-rect goed is DAN mag je hem uitlachen, maar de drummer van metallica is niet superslecht
|
Citaat:
|
Joey Baron :cool:
|
gil gil
Jamie gil gil :rolleyes: |
Joey Jordison is nog niet eens genoemd ... :nono: ...
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zeg: Danny Carey Virgil Donati Dave Weckl Trym Torson |
Derrick Plourde
ex-drummer van Lagwagon (y) |
in willekeurige volgorde
jimmy chamberlain (ex smashing pumkins, ex zwan) mark richardson (ex skunk anansie, nu feeder) ringo starr (the beatles) samuel fogarino (interpol) fabio moretti (the strokes) maar die laatste meer omdat ie gewoon cool is. :cool: en de drummer van rush trouwens ook, neil peart. |
Citaat:
|
Citaat:
Mjah ik bedoelde de drummer van FNM.. Maar ik ben niet zo into drummers :p.. |
Lars Ulrich stelt idd niets voor, maar wat hij doet werkt wel bij metallica.
Danny Carey van tool is voor mij de meest creatieve drummer ooit. Of hij technisch ook geweldig is weet ik niet, daarvoor ken ik te weinig van drum. |
Keith Moon
|
art blakey
|
Citaat:
|
jamie van di-rect
natuurlijk. |
Citaat:
jesus, wat is dat een lekker ding ik wou dat hij mn vriendje was, zucht:( |
Citaat:
|