![]() |
1 revolver.1 kogel. 1 schot. 2 miljoen euro.
Er ligt een revolver voor je op de tafel, inhoud: 1 kogel.
Je moet 1 keer schieten. Als je het wint, dan mag je de koffer met 2 miljoen euro mee naar huis nemen. Als je verliest..... Dan ben je dood. Kans : 1 op de 6 Neem je het risico? Of draai je je om en laat je de koffer met geld achter..... |
Nee, is me het niet waard.
|
Ik draai me om en loop weg. Zo belangrijk is geld niet voor mij...
|
Nooit.
|
Ik neem het risico niet.
|
Ik zou mezelf daar liever niet voor gebruiken. Als ik nou het hoofd van iemand anders mag lenen wil ik er nog wel over nadenken.
Ik ga er tenminste van uit dat dat de bedoeling is. Anders lijkt het me niet echt logisch dat je dood bent, als je niet op jezelf richtte ;) |
Nee man
|
Nee natuurlijk doe ik dat niet
|
Altijd leuk RTL Nieuws. http://home.student.utwente.nl/m.mol...wingsmilie.gif
|
ja
als het fout gaat herinder je je dat toch niet :) |
Ja. Waarom niet?
|
Ik zou diegene die mij dit oneerlijke offer aangeboden had, doodschieten en wegrennen met het geld ;)
Nee, geintje. Ik zou r gewoon niet op ingaan. :o |
Nee
|
Nee absoluut niet. Het maakt niet uit hoeveel geld je ermee kunt verdienen, ik zou het niet doen.
|
nee veeel te weinig kans en je hebt (hopelijk) maar een leven
|
dat is geld niet waard.
|
waarop schieten?
ik zou het wel doen. niet dat geld mn leven is, maar dood moet je toch. :o |
Kom laat ik eens orgineel doen.
Ja ik zou het doen. Want wat het resultaat ook is, ik zal me nooit meer zorgen moeten maken over geld of ik nou dood ga of ik weg loop met het geld. (De kans is het grootste dat ik met het geld wegloop dus is het mooi megenomen dat ik rijk word.) |
alle mensen die nee zeggen zijn gewoon bang voor de dood :)
|
Citaat:
Nee dat doe ik niet. :nono: |
Ik zou dat zeker doen. Kans van 1 op de 6 is behoorlijk groot. Als eis zou ik wel stellen dat die 2 miljoen zeker is en ik zou zelf het pistool willen doorladen en ik zou zelf willen schieten. Zeker. :) :o
|
Nooit. Mijn leven is me veel meer waard dan 2 miljoen euro!
|
Citaat:
Dus ik ga niet schieten |
Citaat:
|
Citaat:
Of misschien zijn die mensen wel gewoon sociaal, om nu al je vrienden en familie enzo dieptriest te maken alleen omdat je eventueel 2 miljoen euro zou kunnen krijgen... |
Een hele mooie meneer zong ooit:
I'm not afraid to die, I just don't want to ;) |
Ik zou het risico nemen.
Momenteel (dit is niet om melo-dramatisch te klinken ofzo) kan het me weinig schelen dus voor 2 miljoen euro, kans 1 op 6, is toch nog enige kans. Als kans 1 op 2 was, zou ik er nog een beetje over nadenken maar ik nu zou ik het pistool pakken en de trekker overhalen. :) ps. om roos boven mij even te VERBETEREN :p het is dus: I'm not afraid of dying, I just don't want to hoewel ze gelijk had over de mooie meneer :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee.
|
Citaat:
|
Ja,... ik denk dat ik het zou doen...
Vandaag op school hadden we het er ook over.... ik denk dat ik het zal doen... al zal ik als ik dat pistool tegen me hoofd zet toch wel even slikken... |
Neej :)
|
nee
|
Eerst natuurlijk even de koffer checken ofdat het geld er wel in zit (y)
|
Ik zou het wel doen.
De kans is toch 1 op 6 en je zou een luxe leven eraan overhouden :) |
Citaat:
Blijkbaar ging je aandacht iets meer uit naar zijn uiterlijk dan zijn teksten, Roosje ;) |
hehe russian roulette ?? :rolleyes:
|
Ja, what do i got to lose :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
van waar de :rolleyes: |
Russisch roulette is doodsaai en als je mee doet dan moet je wel een gaatje in je hoofd hebben.
|
Gister was hier nog een programma over. :cool:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Ik zou het niet doen.
2 miljoen euro is leuk, maar of je er echt gelukkig van zou worden is een tweede. Daarnaast loop je het risico te overlijden en mensen te kwetsen die om jou geven. |
Ja, ik wel.
Je hebt niks te verliezen. |
Nee, ik doe het niet.
Ik doe niet aan zo'n spelletje mee omdat er een hoop geld mee te verdienen is. Ik verdien mijn geld liever zelf. Buiten dat ik het nooit zou durven.. Als ik dood wil doe ik het wanneer ik het wil en niet voor een hoop geld! |
Citaat:
Je doet het niet voor een hoop geld, je neemt het risico om te overlijden voor een hoop geld. Je gaat dus dood OF je hebt een hoop geld. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55. |