![]() |
Wat heb je aan?
Vertel op.
|
je hebt ook geen geduld he :o
maar grijze adidas jogging, zwart strak WE shirt :P & DKNY sportschoentjes .. > ga sporten (y) |
Ik zat al te wachten op een nieuwe :)
Zwarte benneton pantalon Zwarte benneton blazer Zwart v-hals shirtje H&M Zwarte bh H&M Olijfgroene string Zwarte voetbalsokken Veel te groot fleece vest want het is koud hier. En toch niemand ziet me :D Dreads los Zilveren kettinkje met roosje en een bij passende ring. |
Grijze plooirok tot knie.
Zwart beetje doorschijnend afzaktruitje. Zwart hemdje daaronder. Zwarte panty. Zwarte afzaklaarsjes met gesp en punt. Sixties oorbellen. Jawel, zwarte! Mn matje heb ik in een mini staartje. :cool: (gekopieerd uit het vorige topic. ik heb natuurlijk niet al die moeite voor niks gedaan he?) |
- beige ribbroek
- zwart topje met kraagje - zwarte puntschoenen - blauwwe en zilveren ring - grote ketting met een kruis twee engelen en sterretjes en andere zilveren verziersels met diamantjes. |
Citaat:
|
ik heb aan
-eun groene broek met uiteenlopende pijpen -eun zwarte trui -mn adidasjes |
- Indian Rose spijkerbroek
- wit shirtje |
zwarte wijde broek
rood vest zwart shirtje met soort felle verfspetters :cool: witte sokken, roze string blauwe bh. |
zwart hemdje
legergroen blousje zwart ribcolbertje blauwe spijkerbroek met uitlopende pijp zwart gemeleerde laarzen staartje nieuw zilveren kettinkje nieuwe zilveren ring |
mn sexappeal
spijkerbroek riem met studs zwart t shirt ketting en witte sokken, jaja |
zeer wijde spijkerbroek
zwarte gaasshirt daarover een grijs met zwarte rijgcorset sokken onderbroek |
afzaklaarzen met punt
zwarte panty met rode draad er doorheen zwart kort rokje met een grote rits zwart haltertruitje Mijn rode haar in een staart, zwart opoe-petje op, en dan plukjes rood haar eronderuit. Klein streepje oogpotlood rond mijn ogen. |
blauwe adidas trui
zwart tshirt onder die trui groene combat-achtige broek uit de H&M blauwe vans schoenen hemaboxer + sokken |
alweer niks
|
Witte Polo(H&M)
Wit t-shirt eronder Bruin-beige broek Zwarte boxer Zwarte sokken Zwarte Zippers(broekspijp net boven m'n Zippers getrokken met elastiek wat in de zoom zit en verstelbaar is) |
- Donkerblauwe broek Diesel.
- Zwart shirt Evisu. - Vest RL (nu ff niet :D). - Donkerblauwe peignoir. - Nike slippers. - Zwarte sokken. |
- Enigzins wijde rechte donkere spijkerbroek.
- Groen-wit polkadot-hemdje met afzakschouder. - Oranje capuchontrui. :/ - Blauwe Allstars. Ik zit middenin in mijn god-wat-is-het-koud-bui. |
Lila ondergoed --> Hennes
Wit strak shirtje lange mouwen --> Dim Zwarte joggingbroek --> Hennes Wollen trui in wit/turquoise/bruin/aubergine --> Miss sixty Roze sokken --> ? Roze enorme flamingosloffen --> ? Jaja, lekker middagje+avondje thuis. |
rode wijde ribbroek
grijs-lichtroze gestreept shirtje die op schouders zit vans geel zweetbandje jeej (y) Ik woon in die kleren. |
*Zwart shirt van Wonder woman ofzo met lange mouwen
*Grijs/zwart/wit vestje van de WE *Lichtblauwe spijkerbroek van Only *Geitenwollensokken :p |
Citaat:
|
Ik houuuuuuud van de herfst <33
Zwarte Opeth hoodie Zwart shirt Zwarte army fatigues New Rocks |
Wit shirt met lange mouwen
Donkerblauwe capuchontrui Joggingbroek zwart/wit Beha Onderbroek :o Dikke sokken It's that time of the month again (n) |
Citaat:
|
bruine ribpantalon
rode trui met hele grote kol rood riempje rode schoentjes |
streepjes pyjama broek
roze truitje met 3/4 mouwen en ronde hals rode sokken en daar overheen een roze badjas :o het is zo koud... |
schattige lichtblauwe pyjamabroek met snoopy + een wit hemdje (= pyjama)
daaroverheen een rood/paars vest en eronder, heel flatteus, dikke grijze sokken en kisten. |
rood pacmanshirtje :)
wijdere spijkerbroek witte sokken zwart ondergoed donkerblauwe hoodie |
- Lichtblauw nachthemd met een getekend ezeltje erop
- Licht paarse pluchen sloffen met een fluoriscerende roze pluchen binnenkant en een roze bloem op de bovenkant (ook van fluoriscerend pluche) :cool: - Haar in een losse staart - Geen make-up, sieraden etc. KOUD |
Beige dockers met steekzakken.
Donkerbruin v-hals truitje, francois et girbaud. Dun wit vestje, dkny. Bootschoenen, badboys. Geruitte sokken van weetikveel. Parelknopjes. Zilver horloge guess? Otazu ketting die weer gemaakt is. Citaat:
|
Een hele grote gele badjas
|
grijze ribbroek met stuts op zakken (indian rose)
witte lage sokjes .. wowie (hema) riem met MNG PROVOCATIVE op de achterkant (Mango) zwart shirtje met wijde hals (h&m) Rood spaghetti shirtje (merkloos) ondergoed (h&m) En verder: Wit polsbandje (levi store) horloge (guess) wit leren armbandje met paar 'bedeltjes' (GEM) slavenarmband (oude van mijn moeder) ringen (overal vandaan) witte oorringen (h&m) |
Wit tshirt
Daarover een zwart Bad Religion Tshirt Daarover een Pennywise vest ( euhja.. khad ut koud.. :o ) Wijde broek Zwarte sokken Adidasjes met rode veters |
zwarte sport bh
zwarte onderbroek spijkerbroek zwart coltruitje zwarte handschoenen zonder vingertopjes (koude handen) zwarte paladiums met groene veters |
anti hero trui
trainingsbroek zwart ondergoed ziek thuis ja. |
Citaat:
|
witte pyjamabroek met kleine sterretjes
grijze mickey mouse trui zwarte slobber sokken witte pluis sjaal ook ziek. |
Citaat:
|
-rood vestje met rugbybal erop
-geel spaghettihempje eronder aan -spijkerrok -rode maillot -gekleurde beenwarmers -ondergoed |
-trainingsbroek adidas
-zwartrode voetbalsokken er half over heen -tshirjte H*m -trui van puma -bad hairday -en geen zin om me fatsoenlijk aan te kleden |
- Bordeauxrood Hugo Boss-vest.
- Donkerblauwe spijkerbroek met gele logo's Evisu. - Bordeauxrood shirt DKNY. - Blauwe Gola's. - Horloge DKNY. |
Citaat:
|
Lange wijd uitlopende spijkerrok
Groen/zwart gestreept shirt met lange mouwen Rode panty Zwarte platte schoenen |
-witte sokken
-zwarte boxer -wit t-shirt -zwarte trui met kappusjon -legergroene baggy broek -van's skateschoenen (nu ff mn apensloffen :cool: ) ik bespeur hier trouwens veel vrouwens :p |
grijze pantalon met persvouw
witte bloes krijtstreep colbertje rood kralenkettinkje zwarte laarzen |
zwarte sokken, donkerbruine bandplooi rib van steppin'out, t-shirt, lichtblauw oxford hemd
|
|
bruin tommy hilfiger shirt
donkerblauwe boxershort blauwe diesel spijkerbroek puma halve witte sokken |
Citaat:
ik heb mn nieuwe grijze truitje aan (Y) en n krijtstreep broek en een levi's riem.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |