![]() |
wat is jou kapsel
hoe zit jou haar. Kort lang
kzoek nog een leuk kapseltje. dus kom op |
wat langer... matje.... & nooit goed :cool: ..
moet je ook doen ;) |
draadjes :cool:
|
gewoon paardestaart halflang haar. Maar ik ga er binnenkort een stuk afhalen denk ik
|
plukjes pony & matje
om te unisexen met marshall :p |
& hoe :cool: (y) !!
|
Gewoon, halflang haar, beetje laagjes en schuine pony.. Nu even met een wolvlechtje en een stukje roving om te zien hoe het zich houdt.. En van het weekend vlecht ik mijn hele haar weer in.. Tsja..
|
Mijn haar zit niet :(
Ben ook al een aardig tijdje niet meer naar de kapper geweest omdat ze het toch nooit knippen zoals ik wil. Misschien moet ik eens wat duidelijker aangeven wat ik precies wil... |
ik heb geen kapsel ik laat het nu al zo een maandje of 5 "wild" groeien. :p
|
Ik heb het sinds tijden weer eens geknipt :)
Iets over mijn schouders, en van de voorkant een beetje in laagjes. |
heel lang donker-rood/bruin haar met golfjes.
meestal los, soms in een start, altijd kriebel. |
Donkerbruine dreads ergens tussen kaak- en schouderlengte.
T zit eigenlijk altijd wel goed =) |
Blond, tot m'n schouder in laagjes. Ietwat 'matjes'achtig. De onderkant is heeel donkerbruin geverfd.
|
achter lang, voor iets meer laagjes. en voorop mn hoofd een ponnie die ik zelf had geknipt, omdat ik van die rare sprietjes had, en dat komt nu tot net boven mn ogen.
meestal mn haar in een staart |
Tot over mn schouders, aantal korte plukjes aan de zijkant (per ongeluk :P) en licht in laagjes.. Mja, zelf geknipt dus niet echt een duidelijk model..
Verder is het zwart met blond geverfd in onregelmatige plukken door mn hele haar heen, maar dat is al een flink stuk uitgegroeid en het zwart is meer donkerbruin.. conclusie: tijd voor de kapper :) |
Citaat:
|
Zes weken ofzo overtijd met naar de kapper gaan en dan naar achteren. Mat :cool:.
|
lang blond stijl dik haar.
valt niet op te steken want t zakt zo in elkaar.. dus ik heb altijd een staart of los of 2 vlechtjes oid.:) |
ik heb amelie haar, maar het is nu even wat te lang.,
|
Eerst een schuine pony, maar vond ik veels te veel werk [moet bij mij gewoon goed zitten als ik er ff een borstel door heb gehaald] dus heb ik alles weer ope en lengte laten gooien....nu iets tot over mijn schouders, steil.
|
lang, laagjes, enorme bos krullen, staat altijd recht omhoog, meestal los, soms doe ik es een poging tot staart. Gelukkig wordt het nog wel es in model geplet door mn helm :)
|
Iets van 4 cm lang haar boven en korter aan de zijkant en achterkant.
En dan de bovenkant in een soort kleine kam(naja het haar omhoog en naar het midden toegestyled) wat naar voren toeloopt in een soort kuifachtig iets. Maar ik ga zaterdag weer naar de kapper, de hele week niet m'n bakkebaarden scheren en dan ga ik beginnen met een keer echt m'n bakkebaarden te laten staan.(de afgelopen 2 a 3 maanden wilde ik het ook steeds doen en scheerde ik ze steeds vrijdag af voordat ik ging werken als ik die zaterdag naar de kapper moest) |
Slag, donkerrood/bruin, beetje laagjes en tot iets over mijn schouders. Geen ontzettend geweldig opvallend kapsel, gewoon een tussenfase waar ik doorheen moet. :/ Draag het los of in een staartje, maar meestal verstopt onder een pet/haarband. :D
|
Kort zwart haar tot m'n schouders in laagjes. Ik had eerst krulletjes (had de kapper voor me gedaan) en nu heb ik alleen maar een paar golfjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Steil, blond haar tot net over m'n schouderbladen zeg maar. Ik heb van mezelf verschillende kleuren blond. (Mensen vragen regelmatig of ik Coup Soleil en/of goudblonde plukjes erin heb laten verfen. Nee dus.)
|
halflang ennuh elke 2 weken een andere kleur of andere kleuren....
|
pluiskam :)
|
Tot op m'n schouders, net-geen-pijpenkrullen maar 't krult wel heel erg. Maar nu heb ik het deels stijl gemaakt, met een schuine pluk over mn voorhoofd (i know, sooo last season) en een laag staartje waar dan wel weer grove krullen in zitten.
Edit: donkerbruin |
|
heel lang donker-rood/bruin haar met golfjes.
meestal los, soms in een start, altijd kriebel. |
Nu een soort mini-hanenkammetje met een kuif voor.
|
Citaat:
mijn haar: donkerbruin tot over de schouders, als ik er niks aan doe is het met slag en licht kroeserig.. erg stom dus meestal met wat mousse en fohn krulletjes of met fohn stijl maken.. of als ik lui ben doe ik niks en gooi ik het in een staartje of knotje |
|
Citaat:
|
matjes zijn zooo lelijk :s
|
mod-achtig
|
Citaat:
|
ik heb krullen :(
|
donkerrood (geverfd), heel veel lagen, de onderste laag valt op mn schouders, aan de voorkant een rechte pony, maar ik heb draag em altijd opzij. meestal zit mn haar in een los staartje.
|
Lang bruin, sluik haar, meestal in een staart
|
Citaat:
|
ong. tot op mn schouders en dan in laagjes
> moet maar weer eens naar de kapper |
tot me schouders bijna
|
Momenteel heb ik bruine en blauwe dreads
Maar anders bruin/roodachtig haar tot op mijn schouders, vrij stijl en onhandelbaar, geen aanrader dus... |
Gister uitgekamde dreadjes. Heel erg stug naar buiten staand haar, volledig beschadigd, afro-achtig :(
|
Citaat:
|
Citaat:
mm bijna mijn verhaal maar de laatste keer dat ik naar de kapper ben geweest is begin april :o Haha alleen vrienden maken nu zelfs kapperafspraken voor mij omdat ze er gek van worden :cool: Maar ik vind het zelf nu ook lelijk worden dus ik ga binnenkort |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02. |