![]() |
Geluidproblemen
Hey,
Ik heb op mijn computer al een tijdje windows 2000 pro. Maar nu wilde ik het spelletje 10 voor taal voor mijn ouders installeren, en dan krijg ik ineens tijdens het spelen: "Kan database table -120 niet vinden" Wie weet wat dit is??, want mijn ouders willen dit spel graag spelen!! En over de geluidsproblemen..... ik heb laatst the sims hotdate gekocht en als ik die heb geinstalleerd, dan hoor ik geen geluid :( :( :( Daar voor wel (dwz the sims, livin large, house party) Weet iemand een oplossing voor deze problemen??? Alvast bedankt, Seven of Wands |
heb je de windows 2000 game compatibility updates van windowsupdate gedownload? nee? ok. dan ligt het daar aan.
|
Citaat:
En wat is in godesnaam game compatibility?? En waar kan ik het downloaden?? Welke site?? |
Die heeft alleen XP, toch?
Windows 2000 is niet zo geschikt voor slechtgeprogrammeerde spellen, dan kun je beter Windows XP nemen. Veelal zijn dergelijke spellen geschreven voor Windows 98, en zijn ze zo geprogrammeerd dat ze OS-specifieke API's gebruiken, niet zo slim. XP met compatibility mode zou kunnen werken. |
in een oud 2k service pack zaten ook nog compatibility patches. (pre-sp3 d8 ik) correct me if i fuck up.
|
okay, daar ligt het dus niet aan.
http://www.wateenspel.nl/details.aspx?ID=982 Citaat:
|
Ik heb sims wel op XP-systemen zien draaien, dus daar ligt het niet aan.
Misschien moet je het versnellingsniveau van hardwaregeluid wat lager zetten in uitvoeren -> dxdiag. Loste voor mij veel sound-related problemen op bij games. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56. |