![]() |
internationale merken waarbij internationale communicatiestrategie niet werkt
De vraag is : Zijn er in het algemeen intenationale merken waarbij een internationale communicatie strategie niet zal werken
|
En de vragen die de eerste vraag begrijpelijk maken zijn:
- wat versta je in deze omstandigheden onder een internationaal merk? - wat versta je in deze omstandigheden onder een internationale communicatiestrategie? - wat wil je met die strategie bereiken? Is misschien wat duidelijker. |
Bijv. Heineken in Nederland is dat geloof ik een gewoon biertje, in de VS een exclusieve, is een duidelijk andere profilering naar mijn idee.
|
we zitten met een vaag werkstukmover philps.. :confused: . zucht.. en 2 vragen daar hebben we een beetje moeilte mee :s
maare ..... de vraag is dus: bij welke merken werkt dat niet... die communicatie stratigie?! alvast bedankt.... vampy |
Vaak moet je de problemen zoeken in de culturele hoek. Denk dan aan taal, normen en waarden, etc.
Is het nu zo dat je een merk wilt weten dat internationaal actief is en dat in verschillende landen, verschillende communicatiestrategieën gebruikt. Of wil je een merk hebben dat hetzelfde product in verschillende landen, verschillend promoot (Heineken voorbeeld). Of wil je een merk dat verschillende producten aanbied, in verschillende landen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.