![]() |
Kaizers orchestra
had er al een tijdje van gehoord, maar had vandaag pas het album geluisterd in de cd-speciaalzaak.
best een vette band ja. :) de verkoper had het ook over een geweldig optreden in de 013. hm, daar ben ik dus weer te laat mee. maar ik ga het album wel kopen, denk ik. wat zijn jullie meningen over deze band ? |
Waar moet ik aan denken?
|
redelijk pakkende popliedjes, maar met vage ritmes en hoog gezang.
in het noors. :D |
Hoempapa rock toch? :p
|
Of de wet van de communicerende vaten :D
|
Citaat:
het album heet ompa tíl du dor. vrij vertaald, hoempapa tot je erbij neervalt. :D |
aha dus het is noors? ik kon er echt niets uithalen, dat gemurmel, opzich niet heel erg slecht, maar meh vind het niet geweldig
|
hun optreden op lowlands was er een voor in de boeken
echt geweldig |
Dat Lowlands concert van hun was iid geweldig.
CD is ook wel aardig. Ik zou het trouwens gewoon Noorse folk pop noemen. |
hoempa = :cool:
:D heb optreden gezien en was erg leuk...mn vriend heeft een van die olievaten thuis staan... |
Heb twee albums van ze (Ompa Till Du Dor & Evig Pint (laatste gedownload, nog niet verkrijgbaar)) en ze op Lowlands gezien (én een t-shirt gekocht). Wilde ze ook nog in 013 zien, maar was kut met OV enzo...
Ik vind ze zuper! Voor mij de ontdekking van 2003! Maarja, je moet er van houden... |
ik ken het al een paar maanden. toevallig had de broer van mijn vriendin de cd uit noorwegen meegebracht :D
nog niemand, voor zover ik weet dan, kende het en toen bleek opeens dat ze op LL zouden spelen enzo :) ik vind ze echt super, lekker vrolijke muziek, ik hou er wel van. |
Heerlijke band is KO.
Ik heb ze gezien toen ze "relatief nog onbekend waren" in Atak, Enschede. Ze weten een sfeer neer te zetten die me bij menig andere band ontbreekt. De muziek, los daarvan, is ook geweldig. Hoe ze al die verschillende elementen kunnen cobineren in iets logisch, hoe abstract het af en toe mag klinken. Vreemde melodieen maar toch heel meeslepend/pakkend. Mijn favoriete nummer is in ieder geval "170" |
Mijne 'Resistansen' denk ik...
of 'Salt & Pepper' Heeft iemand al de clip 'Man mott Man' gezien? Die was ook heeel leuk! |
ik vond ze 1 van de beteren op lowlands
|
Ik heb ze gezien op Huntenpop. Erg leuk en vernieuwend.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37. |