![]() |
[tekening] Hulk
op goed advies van Wishmaster ben ik begonnen met een nieuwe kleurstijl. Je moet verder niet echt op de tekening letten, die heb ik effe snel gemaakt. Anyways, reacties welkom :)
http://home.planet.nl/~kazem034/files/hulk2.jpg |
Grappig,
wat voor soort pennetje gebruik jij ? |
Kvind 'm wel leuk, alleen het onderste gedeelte van de buik een beetje 'vaag'..kheb er verder geen 'verstand' van enzo, maar vond het een beetje raar staan..Wel leuk gedaan verder :)
|
Mooi, goed kleurgebruik mbt licht en donker. Mja iid onderbuik beetje vaag.
|
ik vind heeeel eerlijk gezegd, de inkleuring niet zo passen bij je tekenstijl.. je stijl heeft voor mijn gevoel toch meer weg van die echt amerikaanse (wat oudere) stripboeken.. en daar hoort zon inkleuring niet echt bij, vind ik. Maargoed, verder heb ik geen verstand van, alleen het gevoel dat ik het niet zo vind passen.
verder zijn de inkleuring en de tekening appart (y) |
Z'n onderbuik is nogal ingevallen, lijkt wel, maar dat zeggen al meer mensen.
Verder vind ik de broek erg mooi; hoe hij bij de knieën knapt :) |
ok ik heb de buik veranderd.
Vice: bedoel je voor het inkten? |
Citaat:
|
where's his sixpack at hehehe, de buik is nog steeds gaar kweenie hoe ie eerst was :P anywee, 't valt zo in de diepte, over de kleuren verder, good job :) de gepainte feel zit er al dik in, erg cool vind ik zelf!
|
hij heeft een bips buik :bloos:
|
ik vind het nogal slecht ingekleurd eerlijk gezegd. je moet je lichtbron(nen) beter definieren en dus bepalen wat wel gehighlight moet worden en wat niet. Zo ziet het er veels te rommelig uit en niet natuurlijk, ok het is een cartoon maar die zijn ook gebonden aan regels om het net dat extra te geven.
De highlight vorm van zijn rechterarm klopt ook niet. Het loopt door van zijn bovenarm (triceps gedeelte) naar zijn onderarm. en zijn linkerarm biceps highlight komt ook niet overeen met de rest van zijn lichaam. Het licht komt zo overal vandaan. Ik zou zijn broekkleur ook wat minder satureren, het leidt erg af en is eigenlijk niet zo belangrijk. Wat meer grijs in dus, zodat je oog meer focused op Hulkie. |
Citaat:
als t de nieuwe is: k vind hem nog steeds raar... |
vice: technische pennen (01,03) het merk boeit niet zo, tis allemaal even gaar :D
grrr: tja ik doe er niet te moeilijk over, of het nou goed gehighlight is of niet, als het er maar een beetje goed uitziet. Wie weet leer ik het ooit nog is. rest: hij trekt zijn buik zeg maar in..waardoor je zijn ribben ziet en geen sixpack. |
Broek is vet gekleurd. :)
|
reken maar dat je bij de hulk (en menig ander muscleman) z'n spieren ziet als ie z'n buik intrekt hehe, minder sterk, maar zeker zichbaar, die overgang van die spieren onder z'n titty's en z'n buik is te sterk, fuck kweenie hoe je dat uitlegt, maar nu lijken die spieren onder z'n tits net een kaak, daaronder valt 't zo in de diepte weg.. anywee, tis weird :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21. |