![]() |
Help!
Ik schaam mij, ik liep et verkeerde lokaal in zonder op te kijken en ik ging zitten, pakte me boeken uit , keek op en...en...en toen waren er allemaal 6e jaars om mij heen dus ik pak meet een knal rooie kop mn boeken weer in en loop weg:s
Lucy |
Kan gebeuren.
dus? |
OH MY GOD!!!!!!!
:rolleyes: nee ik zie eigenlijk niet in wat je hiermee wilt zeggen. |
LOL! Ik heb etzelfde meegemaakt met et verschil dat ik een van de lachende zesde jaars was... (et was trouwens met jochies)
|
Hoe kunnen we je nu helpen :confused:
|
Ach, daar kom je vast wel weer overheen, had ik ook wel eens, nou ja, ook omgekeerd dan, kwam er een meisje binnen, en na een tijdje keek ze verschrikt om zich heen, toen ze merkte dat er allemaal zesdeklassers in haar lokaal zaten
Maar ze is weggegaan en verder was er niets meer aan de hand Na een uur is iedereen het vergeten hoor, behalve jij dan. |
Nou eh... et was eigenlijk zo dat we vrij hadden en dat ik nog flexiuur moest volgen alleen zat daar een uur tussen en een pauze, dus ik ging in een werkkamertje zitten om mn wiskunde te maken alleen was etr er nogal warm en stil enzo dus viel ik in slaap, en toen werk ik wakker door de zoemer en toen dacht ik dat ik flexi uur gemist had en toen gooide ik alles in mn tas en rende ik het Latijnlokaal in en nouja der rest weet je. :o
|
Dit forum is niet voor mededelingen bedoeld.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18. |