![]() |
[Brander]MSI CR48-A herkent geen CD-R
Ik heb vorrig jaar op de hcc dagen een MSI brander gekocht, heeft het altijd prachtig gedaan, maar nu is hij ermee gekapt. Als ik er een CD-R in stouw, zegt hij dat er nix in de drive zit. Ik heb het geprobeerd met 3 verschillende merken, zowel 700 als 650 MB.
Specs: Win 98, 300W voeding (geen extra fan in kast ofzowiets), MSI CR48-A, XP2000+ Laatste firmware heb ik geinstalleerd/geupdate. Hoe kan ik zorgen dat ik weer kan branden? Op de site van MSI vind ik het niet |
Hoor je, als je een CD in de lade doet, wel de speler opspinnen? Hoor je ook of-ie hard begint te spinnen, vervolgens steeds een trap langzamer om op een gegeven moment helemaal niets meer te doen? Als dat 't geval is zou je eens kunnen overwegen je lens schoon te maken.
|
Hmm, ik kon er net eentje branden, (een ouwe imation 700 12X) dat was gewoon gelukt, daarna probeer ik nog een schijfje te branden, gaat ie weer een grote bek geven dat ie een CD wil.
:confused: :confused: |
Heb je die toevallig voor een tientje gekocht van een enorme palet? (staan namelijk altijd wle op die kleine standjes daar)
Zo ja, wegflikkeren en een nieuwe kpen, zo nee, garantie? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31. |