![]() |
$%^&
gestoomd
uitgehoond beloond met het disciplinaire vermogen van een neo-hippie ontzet opgezadeld met dit besef net echt dat treft bos door de bomen bomen door het bos coordinatief gehandicapt |
Deze vind ik wel wat hebben. Het taalgebruik is apart(zoals wel vaker bij jou), maar het gaat over iets persoonlijks(in mijn ogen dan) en het komt toch afstandelijk over. Je schrijft hier als een soort van emotionele robot, wat ik best knap vind.
|
Metrum is echt (y)! Het leest lekker vlot door, al struikelde ik de eerste keer wel even bij de 4e zin, vanwege het enjambement dat je toepast in de 3e zin; ik vond disciplinaire vermogen nogal grof uit elkaar gehaald, maar bij een tweede keer lezen loopt het erg goed! Je verwoording is krachtig, echt een mooi woordgebruik; met de woorden in dit gedicht zeg je echt heel veel dmv van weinig taalgebruik...
|
ik studeer ...en dat gaat niet altijd even lekker zodoende pompte ik dit lyrisch stukje eventjes..jullie slaan de spreekwoordelijke spijker wel enigszins op z'n kop...grappig ..het gaat dus inderdaad over iets 'persoonlijks'(what a distgusting word :P)
thanx for replying...see yall |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46. |