![]() |
Wie is er vandaag thuis gebleven?
Wie is er ook zo'n ontzettende antiheld dat hij het alleen van naar buiten kijken al koud krijgt? Ik ben maar lekker thuis gebleven... en volgens mij ben ik niet de enige ;) .
Tralala de vraag van dit verhaal is: op wat voor dag blijf jij weg van school/werk/college/rondhangen op straat? |
Ikke, maar ik ben ziek.. O wacht, ikben nog naar de huisarts geweest en naar het zikenhuis. Sorry..
|
Citaat:
|
Ik blijf weg als ik om wat voor reden dan ook niet naar
school/werk/enz kan, als ik geen zin heb oid, kan ik me er over het algemeen wel toe zetten om wél te gaan... |
Nou ik ben wel naar school geweest, maar ik had geen zin in gym en toen heb ik gewoon gezegd dat ik me niet lekker voelde :)
|
Ik ga niet als ik geen zin heb, maar vandaag wel. :cool:
|
Ik ben vandaag van m'n werk thuis gebleven, maar niet voor het weer, ben een beetje ziek (n)
|
Ik niet.
|
VOLGENDE WEEK VAAAAAAAAAKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIII IIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :bloos: :| (y)
|
ik had maar 3 uur les en verkort rooster vandaag... dus ik ben maar wel gegaan...
ik ben trouwens wel gister thuis gebleven.. met al die regen enzo is het gewoon heerlijk om in bed te blijven liggen :) |
Tja ik héb niets om heen te gaan, ik zou wel weg kúnnen, maar het regende me te veel :P
|
met dit weer ga ik alleen naar buiten als het echt moet :p
|
Citaat:
En als ik wel een volle dag heb (zoals vandaag) is het meer iets van... als je dan toch thuis blijft dan kan je maar beter het gelijk goed doen :D |
Citaat:
|
Ik wou het bijna doen maar dat was om andere redenen :)
En dat kutweer speelde wel een beetje mee, maarja, dat krijg je nou eenmaal in dit kouwe kikkerlandje Ik zit wel in mn meest dikke trui trouwens :D |
Ik maar ik was sowieso vrij. Maar het weer heeft me er dus wel van weerhouden om iets te gaan doen.
|
Ik was toch al vrij vandaag, maar ik ben wel gewoon even naar de supermarkt geweest. Het is niet het beste weer om nu buiten te gaan lopen maar ik blijf er niet voor binnen. :)
|
Citaat:
2. als t koud is |
Ik moest van school door dit fijne weer naar het Scheepvaartmuseum. :mad:
"O jongens, we gaan straks nog even op dat schip dat daar aan de kade ligt." :( maargoed ontopic: als ik heel ziek ben of ik heb echt geen zin blijf ik thuis. |
Citaat:
|
Ik ga niet als ik me niet goed voel
|
Nah, ik niet. Gewoon met de bus naar school en ik werd weer opgehaald. (y)
|
Even naar de stad en supermarkt heen en weer.
|
ik blijf nooit thuis in plaats van naar school te gaan, tenzij ik ziek ben...
ik ben wel op woensdag vrij :) |
Ik heb de hele dag voor school door Amsterdam lopen baggeren. Geweldig, echt waar, in de stromende regen moesten we een stadswandeling maken voor ckv.. het ging godzijdank niet door en we mochten winkelen :D
|
ik blijf morgu thuis want dan staakt het openbaar vervoer en dan rijd me bus niet....
|
hebben jullie niet van die irri moeders die zeggen dat je gewoon naar school toe moet gaan?????
|
Ik ben gewoon gegaan. En zo koud is het toch niet? :confused:
Ik ga alleen niet naar school als ik ziek ben, maar ik ben nooit ziek. (:o) |
Gisteren niet geweest.
Vandaag wel, al ging het net keihard hagelen toen ik de deur uit wilde stappen. Dus maar wat later naar school gegaan :) |
Was het maar waar...
Nee, helaas zat ik netjes in de schoolbanken vandaag. Natuurlijk wel met een gezonde dosis tegenzin. |
ik ben niet naar school gegaan, (was vrij)
maar ben wel in Arnhem klere weze kopen. |
Citaat:
Met mijn werk ben ik trouwens precies het tegenovergestelde... dan ga ik altijd (zelfs als ik ziek ben) |
Ik niet, want ik moest naar school...
|
Ik blijf alleen thuis bij 'bijzondere' dingen als bv. een begravenis, trouwerij, speciaal feest, enz. En als ik 40 graden koorts heb ofzo.
't was wel leuk overigens, halve klas afwezig, docent die we het eerste uur hebben was er niet en 3,5 uur tussenuur (echt 210 minuten dus). Echt de moeite waard dus, maar goed. Morgen staakt de RET btw...dan maar op de fiets naar school...'k hoop alleen wel dat de docent en mijn groepsgenoten er zijn... :s |
Alleen als ik ziek ben ga ik de deur niet uit. :o
|
Ben vandaag thuis gebleven...had gewoon geen zin in 7 uur school vandaag dus ik ben even "ziek" geweest. Lekker geslapen de halve dag......... :)
|
ik blijf alleen weg van school als ik er niet kan komen doordat bijv. t openbaar vervoer staakt, of als ik (ernstig) ziek ben of in t ziekenhuis lig ofzo.. niet omdat het regent :rolleyes:
|
Ik vind het ook een beetje triest dat je zomaar een dagje vrij neemt.
|
7-10 = gisteren dus... jah toen had ik vrij :) en was ik gewoon thuis. Maar of het nou 10 graden vriest, dan ga ik nog naar school :o weer speelt geen factor wat dat betreft.
|
ik, maar ga vanaaf mss nog naar mn kamer toe :)
|
Ik neem geen vrij, tenminste niet zonder legitieme reden. :)
|
Ik ben geweest en heb zelfs twee uur meegegymd terwijl ik vanmorgen nog misselijk was.
|
Ik had vrij.. dus volkomen legaal :cool:
|
ik bleef niet thuis
de bus pakte mij |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32. |