![]() |
Wie heeft er ervaring met triotjes?
Wie van jullie heeft er wel een een trio gedaan?
Man-man-vrouw of vrouw-vrouw-man dan wel? Wat vond je ervan? Zat je in een relatie, of deed je mee met een koppeltje? Wat heb je toen gedaan zoal? Zou je het vaker willen doen (met dezelfde of niet?) Ikzelf heb wel eens meegedaan met een koppeltje. 2 mannen en 1 vrouw, en die kreeg alles voor d'r kiezen :) Ik zit nu in een relatie, en ik zou het nu niet doen, misschien met nog een extra meisje erbij als mijn vriendin dat zou willen.. tja.. het is toch stiekem de fantasie van elke jongen ommet 2 of meer vrouwen in bed te kruipen :) |
Nee, nooit gedaan. Ook geen behoefte tot.
|
Citaat:
|
Ja ik wel. Maar ik von't niet zo'n succes. vrouw-vrouw-man. Vond er een stuk minder actie in zitten dan bij gewoon 1 op 1. Dus ik ben er niet echt over te spreken. Zat wel in een relatie ja. Maar dat had er weinig mee uit te staan dat ik er niets aan vond.
Begon wel leuk enzow, maar na een tijdje had ik zoiets van: nou... ik heb het ook wel weer gezien eigenlijk. Spanning was eraf, vond ik het niet leuk meer. Heb het voor het fatsoen netjes afgemaakt, maar nee, is niet voor herhaling vatbaar. |
Ook nog nooit gedaan, maar het lijkt me wel wat. Eerst leek vvm me het leukst, maar aangezien ik erg jaloers ben is dat misschien niet zo'n goed idee. Met twee mannen krijg je natuurlijk wel genoeg aandacht...
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor mij zou het niet zo hoeven eigenlijk. |
Citaat:
Oke, is een beetje chantage, maar als ie enigzins gevoel voor rechtvaardigheid heeft hapt ie nog toe ook :D Tenminste, die van mij vind het geen probleem. Maar dat soort dingen gebeuren meestal spontaan. Lijkt me ook niets op afspraak... |
Citaat:
|
Spannend maar ik denk als je een relatie hebt jaloezie tevoorschijn zal komen als je vriend(in) meer aandacht geeft aan de 3de deelnemende partner dan jou.
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet ook maar niet haha. |
Citaat:
|
Wel eens iets soortgelijks gedaan ja.
Eén keer mmv en één keer vvm. Beide zonder geslachtsgemeenschap. |
Citaat:
|
zowel mvv als vmm vind ik wel te doen, zolang ik doe man niet hoef aan te raken. Lijkt me wel wat, iemand sandwichen zoals in die pr0no films :D :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog niet. Ik heb wel van 2 vriendinnen een voorstel gekregen tot actie, maar ik neem het nog even in overweging.
denk dat ik het wel doe eigenlijk |
Citaat:
|
ik heb wel een VVM gedaan met me ex-vriend en een van me beste vriendinnen, omdat ik haar zo goed ken was er voor mij totaal geen jaloezie in het spel, en was zeker lekker :D, voor herhaling vatbaar wel een keer
maar MMV wil ik ook zeker uitproberen, en dan vooral die dubbele penetratie dat MOET wel geil zijn gewoon :cool: |
Ik deed het weleens met 2 vrouwen, opeens werd ik wakker en d8 dat ik in mn broek had geplast.
|
en dat had je ook van de spanning???:P
|
Tja, als je het nou van te voren wist wat je vriendin wel en niet wil doen. Beetje klote als jij en je vriendin er wat dit betreft hele andere opvattingen op na houden.
|
Citaat:
hoe kom je ineens in bed met een vriendin van je en je ex-vriend? spontaan? per ongeluk? afgesproken? wat deed je precies? (jij ben je ex-vriend of ook bij je vriendin?) Ik neem aan dat je op dat moment zelf geen relatie had :nono: Ikzelf zou het wel interresant vinden om een keer VVM te doen, alhoewel ik MEER dan tevreden ben met de sexuele prestaties van mijn vriendin :) dat staat buiten kijf.. ik heb echt GEEN klagen! een VVM trio lijkt me gewoon extra spannend, niet zozeer dat er nog een vrouw in bed ligt die ik kan palen, maar eerder om mijn vriendin aan "het werk" te zien bij die andere meid, terwijl ik bij mijn vriendin bezig ben. Dat lijkt me dus top (y) Die "extra" meid hoeft van mij geen bekende te zijn, ook geen onbekende. Ik heb er verder geen moeite mee om die persoon later nog gewoon normaal in de ogen te kijken, maar ik vind het dus gewoon übergeil om mijn vriendin te zien als ze zich helemaal los laat, en ik weet dat ze dingen als zoenen en spelen met een ander meid op zich wel wil, maar net niet durft..om haar dan helemaal los te zien gaan..tja... :evil: |
Binnen een relatie zou t niet echt wat voor mij zijn denk ik, ik zou te jaloers worden en/of te bang zijn dat mijn vriend jaloers wordt. Als ik vrijgezel zou zijn en het zou me 'overkomen', ja, dat lijkt me wel leuk. Toch heb ik ergens het idee dat een kwartetje toch leuker zou moeten zijn dan een triootje... als je iets, wat dan ook, met drie mensen doet, dan krijg je al zo gauw dat één van de drie zich buitengesloten voelt.
|
Citaat:
|
Liever nog een trio dan een kwartet. Vooral als er stuivertje gewisseld moet worden.
Het voordeel van een trio is dat je een centraal persoon kunt afspreken, die de twee anderen als slaafjes heeft. Dus niet omstebeurt een op een. Krijg je ook geen jaloezie, want dat zie ik anders al helemaal gebeuren. |
Ik snap dat hele jaloezie gebeuren niet zo, het is toch iets wat je samen doet? Ik zou bij een MMV trio er geen probleem mee hebben dat m'n vriendin flink uitgewoond wordt door een andere gozer, volgens mij is dat het hele idee d'r achter :)
|
Ik redeneer vanuit mezelf en de man waar ik van hou. Als ik nou met twee jongens bezig zou zijn, en ze allebei voor mij waren, alla. Ben ik fijn de baas!
Maar als hij lekker zou liggen vrijen met een ander meisje en ik zit uit mijn neus te vreten..dan word ik denk ik erg jaloers. |
Citaat:
|
Dat is volgens mij de natte droom van iedere man, hun vriendin met een ander meisje zien vrijen en zelf mee mogen doen als ze het niet meer houden, en dat de beide dames zich dan allebei met hem gaan bezighouden. Toch?
|
Citaat:
|
Citaat:
of moeten het juist twee totaal verschillende meisjes zijn dan? |
Citaat:
Citaat:
|
En als je nou sex hebt met iemand die zwanger is, is het dan ook een trio?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eehm hij was toen mijn vriend, maar had het al eens met die vriendin van mij gedaan, dat had ik op een gegeven moment tegen mijn vriend gezegd, en die vroeg als een soort hint, oow dus je bent wel in voor een trio, toen heb ik em een keer verrast door hem samen met mijn vriendin te verwennen zonder dat hij wist van mij snode plannen :D
|
Citaat:
|
Ik denk dat dat niet mogelijk is in mijn relatie.
Als ik vrijgezel was geweest dan had ik het al zeker al gedaan |
Laat ik het eerst eens bij een één-persoonsrelatie houden :p
|
Ik zou in bepaalde gevallen wel te porren zijn voor MMV. Of MVV of MVVVVVVVVVV.
|
Doe mij maar :
MVV de club uit Maastricht :evil: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57. |