![]() |
wie weet er een bter ritme?
ik heb al zitten knippen en plakken...maar tog kom ik er niet goed uit..misschien dat iemand hier een tip heeft?
Laat mij vluchten Voor de storm Die mij te snel in zal halen Mijn hoofd zal vervullen. steeds weer zal herhalen, De vreselijkste dingen zal onthullen. In de afschuwelijkste vorm. Verdwalend, In mijn eigen ik Zal ik verliezen Slechts in een simpel ogenblik. kben de laatste tijd nog slechter dan ik al was...hopelijk komt dat wel weer goed.. |
Wil je dat ik tips geef? die heb ik niet zo eigenlijk, ik doe het vooral op gevoel altijd... Ik kan het waarschijnlijk wel zo maken dat het loopt, maar dan zou ik je hele gedicht veranderen en dat is ook niet echt de bedoeling :) .
|
Mja eigenlijk hetzelfde wat lovetear zegt...Ik gooi ook altijd alles door elkaar als ik iets beter wil laten lopen van iemand anders :). Ik vind de zin 'in de afschuwelijkste vorm' hier wat minder; het breekt het metrum een beetje. Ik wil wel een poging wagen, maar ik betwijfel of het wat wordt ;):
Laat mij vluchten voor de storm zij zal mij inhalen zo veel te snel mijn hoofd vervullen zo veel herhaald ja het ergste onthullen in vormen zo kwaad. En verdwalend in mijn eigen ik zal ik verliezen slechts in een simpel, doch vrezend ogenblik Ehm....tsja het wilde niet echt lukken sorry ;)... Maar misschien kan je er nog iets mee.. Ik ben benieuwd wat je er nog van maakt :)! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54. |