![]() |
~Elvenkind~
De lucht vormt een regenboog;
houdt stilletjes de wacht De wind streelt haar haren; haar gouden haren zacht Haar lopen is als zweven, dansend als een blad Die meewaait met de bomen, en bloemen met een streel van hand weer kleurrijkvrij laat dromen. En met haar oog tot boom en kind; een lach voor ieder mens en vrint Raakt zij in kracht, bezieling aan, van het sterk gevleugeld bestaan |
Heel erg mooi, qua taalgebruik en het gevoel dat ik erbij krijg, Alleen vind ik je laatste regel een beetje zwakker dan de rest. Alsof het wordt afgekapt ofzo. Maar verder heb ik geen kritiek, het leest heerlijk.
|
Citaat:
Gevleugelde bestaan, is dat misschien beter? |
Citaat:
|
Ik vind gevleugelde een heel goed idee, maar om nog even door te zeuren :P:
Ik zou er nog een lettergreep bijzetten... Dat je ervan maakt: van het sterk gevleugelde bestaan. En om dan nog even door te zeuren ;): en lach voor ieder mens en vrint Ik zou van 'en' 'een' maken, dat leest wat mooier denk ik. Verder vind ik het weer echt een prachtig gedicht...je zinnen sluiten zo soepel en mooi op elkaar aan: het leest heerlijk en de verwoording is echt prachtig. En ik ben fan van de titel :)! |
Citaat:
Ik kan heel kort zijn: ik ben het er mee eens:), door een extra lettergreep, danst het meer, die 'een' idd beter. *Gaat nu veranderen* |
Citaat:
Genesis |
Zo af en toe ben ik echt jaloers op je :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27. |