Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   vergevingsgezind (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=622734)

shiningstars 07-10-2003 16:59

vergevingsgezind

Hoe vergevingsgezind ben jij tegenover je vriend/vriendin? Heeft hij/zij je wel eens iets ergs geflikt en heb je hem/haar dat vergeven? Waarom? Hoe ver mag jou vriend/vriendin gaan bij andere jongens/meisjes (qua aanraken etc.)?

spacegirl 07-10-2003 17:02

als ik terug kijk, ben ik te vergevingsgezind geweest, iets wat ik niet meer ga doen in de aankomende relaties.

Punkygirl 07-10-2003 17:05

Ik zou het heel erg vinden als hij ver gata met een meisje allene zou het hem wel vergeven.. mits hij er onggelooflijk veel spijt van heeft en totaal geen contact meer heeft met de persoon in kewstie.. en waarom tja omdat we beide gewoon weten dat we bij elkaar horen..
wat ik te ver vind gaan.. tja teveel onnodig lichamelijk contact vind ik niet leuk, als er iemand blijft slapen vind ik dat te ver gaan.. en tegen elkaar aanleunen.. tja niet echt leuk maar goed.. stoeien geldt zelfde voor.. niet echt leuk dus..

Loontjuh 07-10-2003 17:17

Hmm.. vergevingsgezind..

Naja, ik pik heel veel van m.. Kan heel veel van m hebben. Gewoon omdat ik niet zonder hem kan en ongelooflijk veel van hem hou.

Als hij zou zoenen met een meisje (al moet dat niet die ene vriendin van m zijn) en hij zou heel erg spijt hebben dan zou ik een goed gesprek hebben en onze relatie en vooral hem een tweede kans geven. Sex of meer dan zoenen of zoenen met een meisje in het bijzonder is over en uit.

Gothic 07-10-2003 18:39

Ik zeg dat ik het niet ben, maar ik ben het wel vrees ik. Als hij zou vreemdgaan en er spijt van hebben zou ik vergeven, hoe stom het ook is :s :nono: ...

Alkazar 07-10-2003 22:28

iedereen die mij iets gedaan heeft heb ik vergeven tot nu toe..

[D0RIEN] 08-10-2003 08:38

Mijn vriend heeft nog nooit iets bij mij geflikt en qua andere meisjes moet hij dat ook niet proberen ook. Ik zou hem eerder castreren dan vergeven denk ik :o
Sorry maar daar kan ik gewoon niet tegen, ik ben te onzeker om met de gedachte dat hij ook andere meisjes zoent/neukt de relatie door te kunnen laten gaan. ALs hij het eens heeft gedaan, kan hij het zo weer doen, dus vertrouwen zou ik hem echt niet meer kunnen.
Ik kies 100 procent voor hem, en verwacht dat dan ook gewoon terug. Ik doe het niet voor minder.

miro 08-10-2003 09:16

Ik ben eigenljk helemaal niet vergevingsgezind. Mijn vertrouwen in iemand is vrij snel weg, vooral na een kutstreek, dat zal ik diegene dan ook nooit vergeven.

tacidvs 08-10-2003 10:08

Ik vergeef niets. Als ik zo stom ben geweest een relatie aan te gaan met iemand die niet aan mijn eisen voldoet, is het mijn eigen schuld dat ik haar kwijtraak.

Sarah 08-10-2003 11:01

Ja, ik ben wel vergevingsgezind. Dat betekent niet per se dat ik tolerant ben, want om bepaalde dingen zou ik echt flink kwaad worden, maar dan zou ik waarschijnlijk hem uiteindelijk wel vergeven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52.