![]() |
Frank Zappa Tribute Night
Frank Zappa Tribute Night
Cuccirullo Brillo Brullo The Muffin Men featuring Good Old Jimmy Carl Black 20 november 2003 Entree: 12 Euro "Speakers" Burgwal 45 t/m 49 2622 GG Delft Zaal open : 20.30 uur Aanvang : 21.00 uur tel: 015-2124446 reserveren + verkoop via Ticket Service reserveringslijn 0900-3001250 (45 cpm) tevens via o.a. internet (www.ticketservice.nl) GWK's en de grotere postkantoren info : www.Speakers.nl Info@Speakers.nl Pardonmp@wanadoo.nl www.muffinmen.co.uk www.whenworldscollide.co.uk Ik ga, de vorige keren dat ik de Muffin Men heb gezien was het erg leuk.. Kan ik anderen van hier ook nog verwachten? |
hmz, FZ is een king, weenie, zal ff wa informatie winnen lijkt me wellicht wel wat....
|
haha, Zappa naspelen? Dan moet je wel van heeeeeeel erg goeie huize komen.
|
Dat zijn ze ook best wel. En er zit ook nog een vleugje Captain Beefheart tussendoor.. De stem van Jimmy Carl Black is daar best voor geschikt :)
http://www.united-mutations.com/b/jimmycarlblack.jpg :D Ohja, de 22ste november spelen ze ook in de Tavenu te Waalwijk. http://www.tavenu.nl/ |
Volgensmij is 12euro dan bestwel prijzig, maja 'de 1 zijn dood de ander zijn brood' :)
|
Scherp :P
|
up, het is namelijk morgen al!
|
Buh. Ik zet wel gewoon een echte Zappa cd op. Hot rats!
|
@ Juice
Je hebt een hoop gemist. Cucurillo Brillo Brullo voor de vierde keer ofzo gezien, en het gaat nog niet vervelen. De band bestaat uit 2 gitaristen, 2 zangers, bassist, drummer en saxofonist. Dit was de setlist: The Torture Never Stops Crew Slut StinkFoot Lucille Big Leg Emma Hot Plate Heaven More Trouble Coming Everyday Love Of My Life Dirty Love En Road Ladies staat ook nog op dat papiertje wat ik van ze gegapt heb, maar die hebben ze niet gespeeld. Ze moesten blijkbaar ruimte maken voor de Muffin Men, anders zou het wel heel erg uitlopen. De Muffin Men waren ook heel leuk dus. Gitarist, drummer, bassist/zanger, trompettist en een saxofonist/fluitist. Jimmy Carl Black heeft helaas maar één liedje gezongen, maar dat kwam omdat hij griep had. Vorige keren dat ik ze gezien heb was hij bijna de hele tijd bij. Jimmy Carl Black is ook al 65.. Setlist heb ik niet te pakken gekregen, maar het was net zoals de eerste band erg goed, stuk voor stuk mooie uitvoeringen.. Precies zoals God (Zappa dus) het gewild heeft. |
Klinkt goed... The torture never stops is nog altijd één van mijn favorieten. O well
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10. |