![]() |
***bestanden
Hier ben ik weer!
Ik ruimde laatst wat bestanden op die ik niet meer nodig had. Hieronder ook een oude map van Kazaa, nl. My shared Folder. Hier zitten ongeveer 20 bestanden van The Muppets en, maar als ik deze bestanden wil weggooien geeft hij de melding: kan <naam bestand> niet verwijderen. Gegevensfout: cyclische redudantie controle Weet iemand wat dit is?? Alvast bedankt, Seven of Wands! |
heb je norton ofzo?
|
Staat je KaZaA dan nog aan of zo?
|
Nee, KaZaA staat dan niet aan en ja ik heb Norton
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Niks mis met Norton AV.
Ik heb er iig nooit last mee. |
Citaat:
;) |
Citaat:
Deutsche degeligkeit :D |
www.grisoft.com
AVG Free :) Overigens zie ik ook het probleem niet zo met Norton, ik heb er ook nog nooit problemen mee gehad. Maar ja... |
Hmm, wat dat betreft ben ik hartstikke met deathz0rz eems. Ik vind NAV helemaal nix... Heeft bij mij regelmatig virussen niet gezien, terwijl AntivirXP (van freeav.com) ze wél vond.
En NAV heeft een kinder-interface... |
Maar ligt het nou aan Norton AV?
Anders gewoon opstarten in safe mode (waarom heeft niemand dat nog niet gezegd?) |
Doe eens een disk-check.
|
Nu zijn al die bestanden dus wel verwijderd uit My Shared Folder: de map is leeg dus.
Maar als ik nu die map wil weggooien zegt de computer: kan my shared folder niet verwijderen. de map is niet leeg Hoe kan dit???? :( :( :confused: Want als ik de map open staan er geen (verborgen) bestanden in |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ohja: ontopic aub ;). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18. |