![]() |
Joy Division
Wie houdt er hier nog meer van Joy Division, ik vind ze echt keivet en ik ben heel blij met mn vaders oude platen. Ian Curtis is tien keer beter dan Sid Vicious
|
New Order is gaaf
|
ja maar met ian curtis waren ze toch minstens zo vet
|
Citaat:
En 1 november gaat het vast gedraaid worden in Boogje 1, tijdens Neerslag. |
geweldige band
|
Tis wel raar want me vader was fan van ze enzo. Hij heeft ze nog gezien. LUL!
|
http://members.chello.nl/a.stoutjesdijk/Flyer-klein.jpg
Wat extra informatie: - Er zal een Post-Punk coverband spelen (nummers van Joy Division, Bauhaus, Chameleons, etc.). - Boogje 1 is vijf minuten lopen vanaf Rotterdam CS. - Cklaus, Thomasz en Sporex draaien. - Geen toegang na 03:00. - Treinreizigers kunnen na 05:00 waarschijnlijk binnen wachten, alhoewel niets wordt gegarandeerd. Boogje 1 is het boogje onder station hofplein, degene die het meest aan de kopse kant zit. 't Is de tent van Leen Steen, die ook in dat coverbandje speelt (gelegenheidsband schijnt) |
ik vind joy division erg goed, trouwens.
|
Je moet Ian Curtis dan ook niet vergelijken met Sid.
Ik hou erg van Joy Division, maar op gepaste momenten. Als ik ze 's ochtends vroeg hoor, kan ik hen echt haten. (Maar is dat niet bij alles zo?) |
Citaat:
Trouwens, hier was laatst nog een topic over dus he! |
Ik vind de Massive Attack-remix van het nummer New Dawn Fades echt geniaal! (is btw op kazaa te vinden als je even zoekt).
|
En hier draaien ze ook vast wel Joy Division:
http://onderstroom.resurrection.nl/f...derflyer13.gif Release the bats! Vrijdag 31 oktober viert Onderstroom zijn 13e editie met een speciale Halloween party in de bovenzaal van Diogenes. Met live on stage: The Essence (NL) Cadra Ash (DE) Cold (DE) en afterparty met special guest dj's: Thomas Thyssen (DE) Pagan Love Songs: Bochum DJane Darlin' Grave (UK) The Wake: Nottingham Cavey Nik (UK) Dead and Buried: London |
Citaat:
ems: je vind je vader een lul omdat ie naar Joy Division is geweest. Hmm. Opmerkelijk. Sister Of Mercy: wat ben je opeens een onderstroom promoboy geworden. wil je nou echt de mensen van dit gele forum naar onderstroom hebben? Ufke: Runka? |
ja nou, mijn mama heeft the cure gezien, gratis en voor niks..
achterlijk kut wijf!! :confused: :rolleyes: |
Citaat:
En de rest mag vooral jaloers zijn :D |
het is al hip genoeg dat je vader het kent, hmhmm
en joy division is leuk, ha m;n favorieten digital en decades, maar moet het niet te vaak horen en the cure is leuker meh |
SOM: Ok.
Wat is X Wave? |
Citaat:
*wave duidelijker? |
Ik weet niet, ik heb het niet op Joy Division, geef mij maar The Cure.
|
En ik vind Ian Curtis echt honderd keer beter dan Fred Durst!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
laten we wel wezen, vaders zijn niet hip |
Citaat:
|
Citaat:
wat voor dag is 1 nov??? als het in het weekend is zal ik er zeker naartoe gaan. kweet alleen niet wat ik daarna moet... hoelaat gaat de laatste trein?? of de eerste? |
Citaat:
http://www.ns.nl |
eerste gaat half 6 (Y)
|
de warsaw nummers vond ik beter dan de latere nummers, maar geef mij ook maar the cure. ik ben beetje bang voor ian :bloos: :confused:
|
Citaat:
en met JD kan ik muzikaal erg weinig maar tekstueel echt cool |
Dumdumdumdumdumdumdum they keep calling me Dead souls keep calling me...................] Kan ik anders wel goed mee wakker worden :)
|
Joy Division is wel lekker
onderstroom moet ik binnenkort eens heen.. komt altijd wat tussen lijkt wel, en nu kan ik ook al weer niet (verjaardag :|) |
Joy Division -----> very depressing ------> love will tear us apart -------> jeugdsentiment
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Onderstroom was goed (y)
zometeen naar Neerslag :) |
http://www.artistdirect.com/showcase...oydivision.gif
hoe vet is deze foto? |
Neerslag
voeten au |
|
Citaat:
Ik had iig een wit overhemd aan (wat redelijk opvallend was volgens mij :)) en stond ná het bandje redelijk nonstop te dansen. |
Citaat:
Ik was er ook zelfs. En onherkenbaar dat we waren rond 5 uur 's nachts ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33. |