![]() |
Goa
Yes or no
|
Zeker weten yes, ik wil ook nog wel een keer naar zo'n party en dan dj tiesto als dj. Hij heeft het populair gemaakt in nl. En natuurlijk niet te vergeten infected mushroom, die lui zijn zo vet!
|
(y)... ken alleen vrij weinig..maar vind t lekkere muziek
|
yes yes yes
om op uit te gaan |
Yeah baby!
Goa is fijnheid :) |
Maar weten jullie dan een goeie site voor zulke feesten?
|
ja wel :)
|
|
yesz! :D
|
Mwoah..
Ik word er suf en slaperig van.. Maar ach kan me opzich ook wel weer vermaken op Goa.. |
Citaat:
*rolt over de vloer van het lachen* Maar goa, nee, sorry, vink niks aan, mij te fluffy |
fijn...
kan er nie lekker op dansen, maar fijn... |
alhoewel... ik heb er ooit wel lekker op gedanst...
bla |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
11 oktober Bazart in Den Haag, Goa avond.
Voor meer info moet je maar kijken op www.bazart.nl |
Ga je daar heen?
Ik wel iig (da was ook de reden dat ik deze thread startte) |
Maar zijn wel eens mensen naar zon feest geweest?
Vertel is... Zijn jullie ook wel eens naar illegale feesten geweest? Op zon feest ga je toch ook dansen of is het alleen chillen? Ik ben wel eens naar hardstyle feesten geweest, dat is echt vet maar daar gaat het er volgens mij wel anders aan toe. |
Ik spreek niet uit ervaring, maar ik zie een illigaal goafeest als volgt voor me: (en verbeter mijn visie asjeblieft)
Kraakpand, versiering&decorstukken, dj('s), hippies en veel drugs. |
Citaat:
|
oh vet werk je bij de bxzxrt (y)
nou jx.. zeg mxxr hoi ofzo xls je me ziet :) |
Citaat:
En natuurlijk wordt er voornamelijk gedanst :) Wat ik leuk vind aan de illegale feestjes is dat het elke keer weer totaal anders is, feestjes worden gehouden buiten in de natuur, in tunnels, kraakpanden, boten etc. Alleen het soms urenlang zoeken naar de locatie kan wel eens vervelend zijn.. ook onderbrekingen door de politie zuigen :s |
Citaat:
In de AMP laatst, was niet illegaal.. was ook drum n bass en hardhouse enzo, verschillende zaaltjes. Was echt heel erg cool... Heel fijne sfeer en alles, banken en chillruimtes en ook kilo's dansruimte. Niet te druk niet te rustig. Drugs viel wel mee.. Die illegale feesten.. kben er nog niet aan toegekomen, komt steeds iets tussen. Misschien dit weekend weer ergens als het lukt. Kwil naar een tunnelfeest (y) Exooo, ga een keertje mee hier.. gaan we met Kaps en ik en ms nog een paar mensjes? (Marge en Mash ms?) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar er is wel ook een goa-feest in Amsterdam zaterdag.. die staat ook op http://www.goatrance.net en das gratis (y) |
Oeh, da's eigenlijk nog wel beter. Nou ja, gaan jullie?
|
Citaat:
wij gaan en jij gaat mee (y) |
yes, bijna altijd leuk :)
|
Gaat Mash nou nog mee? :confused:
wacht ik bel wel even... She'd better, want anders ga ik heeeeeeel erg boos op haar worden. |
Citaat:
mee? waarheen? amsterdam? ga jij ook? nee ik vraag niet veel |
Jaaa??!!! Beter wel enzo. Maar laten we het even centraler houden, dus:
Yes or no? |
Jullie hebben het over zirk vanavond?
Heel misschien ben ik er ook, maar aangezien ik morgen naar Duinrell ga is dat misschien toch niet zo'n goed idee :/ |
Citaat:
en als je komt dandan herken ik je vast wel en anders herkent kaps jou wel of herken jij hem |
Citaat:
Jammer dat ik deze keer niet kan.. vorige keer tunnelfeest van zirk, was echt koel :) |
Yeah baby
|
Citaat:
goa in bazart? kging vaak naar goa feesten in de blauwe, maar die is er nu niet meer.... :( :( :( |
Ja, hoor. Dankje. :)
|
goa werkt me op m''n zenuwen. zo''n irritant yuppebietje...bah.
|
Het was leuk.
|
zeker, totdat de politie kwam
|
Idd
|
Citaat:
|
Mm zwarte broek met witte streep aan de zijkant en haar hopeloos uit model? Thats-me :) En ja ik heb wel ff aan de zijkant gezeten tegen 'n muurtje.
Wacht ff.. was jij die gast die een cola light fles water in z'n tas had zitten? |
Citaat:
Ik dacht al dat jij het was Ik zat naast Exo jij keek naar 1 van die dingen aan de muur, vlak naast dat bakfietsding |
Pff heb ik weer zie'k een bekende, ken ik 'm niet.
|
Citaat:
|
Ik vin het ook errug slim van die mensen dat ze het zo op internet zetten.
En goa is te fluffy ja, als in te soft :) Drama weet precies wat ik bedoel :D |
Hmmjah het is illegaal, maar het adres word naar je gemaild toch? Dus dan komt de politie er toch heel makkelijk achter? :o
Het lijkt me wel grappig. Ik weet niet zo goed wat ik me erbij moet voorstellen. Ik denk veel uber-fluf-mensjes ofzo. Of valt dat mee? |
Citaat:
Maarja, als iedereen maar naar goa gaat vink het best hoor :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19. |