![]() |
Turkije - Engeland
Kort en duidelijk WIE WINT ER?
Poll: Wie wint er denk je?[*]Turkije[*]Engeland Tussenstand: http://poll.dezeserver.nl/results.cg...out=1&sort=prc |
moeilijk natuurlijk, maar ik ga toch voor engeland.. tis trouwens live op rtl 5 he?
|
jah mooi..ik hoop op turkije
|
Citaat:
|
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wie wint er denk je? Je hebt gestemd op: Engeland Ik ben ook benieuwd of er veel rellen komen. Want als dat gebeurt worden kunnen beide teams geschorst worden, het zou al de zoveelste keer zijn. |
Citaat:
|
Ik hoop eigenlijk stiekem wel op rellen :o en dat dan ze dan allebei geschorst worden. Dan kan Nederland misschien een team uit die poule loten en dat is dan een makkelijk team... :)
|
Citaat:
Toch hoop ik dat Engeland wint. Nu maar hopen dat de supporters zich ook gedragen |
ja gelijkspel, maar dat staat er niet bij.
|
wanneer is ut?
|
ik hoop zo op Engeland
|
Engeland natuurlijk! Die hebben Michael Owen :o :D
|
Citaat:
|
Turkije
|
Heb op Turkije gestemd...
|
Het ziet er slecht uit voor Engeland, Owen is nu ook al afgevallen. en misschien een leuk detail (vooral voor de Turkse fans) Engeland won nog nooit zonder Owen
|
nog nooit? je bedoelt..zolang Owen international is of niet?..anders zouden ze wereldkampioen zijn geworden zonder 1 keer te winnen.. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
@ZSJ, dat vind ik dan weer een mooiere statistiek |
Citaat:
|
Ik hoop op Engeland en ik denk Engeland (y)
|
Engeland hoop ik
Nog n leuk detail: laatste 6x (geloof ik) dat Owen niet als Basisspeler begon; wist Engeland niet te winnen |
England (probable): James, G.Neville, Cole, Terry, Campbell, Beckham (captain), Scholes, Butt, Gerrard, Rooney, Heskey.
Niet slecht denk k; Scholes d'rbij! (mijn favo :D ) |
Ik hoop Turkije. :o
|
Citaat:
|
Turkije..cker.
|
Gelijkspel.
|
turkije :o
engeland is zo bagger |
Citaat:
|
Engeland
|
Ik vind Engeland ook niet echt een spectaculaire ploeg, ik denk eerlijk gezegd dat Turkije het gaat halen.
|
Citaat:
|
Laten we hopen op Engeland die wint. Of tenminste een punt pakt. Op die manier is Engeland rechtstreeks geplaatst, en is Turkije een mogelijke tegenstander in de barrage wedstrijden. Turkije lijkt me een meer haalbare kaart dan Engeland.
|
Citaat:
Op dit moment kunnen ze loten: Letland, Schotland, Slovenië, Rusland en waarschijnlijk ook Wales en Griekenland. edit: Griekenland scoort net, dus Spanje komt er nu bij ipv Griekenland :D |
nog steeds 0-0
|
Beckham gleed wel heel raar uit :o
|
prachtig
|
Vrij saaie wedstrijd vond ik, Turkije viel mij enorm tegen ze konden geen vuist maken :nono: .
Belgie gaat in ieder geval niet naar het EK :( Geen liederen van de Belgen in het vliegtuig dus volgend jaar :| |
Engeland door (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel een blamage van Beckham trouwens. NIet dat het veel uitmaakte voor de stand, maar hij stond wel mooi voor gek.
|
Mooie glijder van David! (y) Maar goed desondanks Engeland naar het EK.
|
Geweildige trap trouwens van Rustu tegen Cole! (y)
|
Ik ben de enige die het goed had.
Gelijkspel. |
Citaat:
|
Volgens mij was day Dyer maar het was wel lenig in ieder geval :|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40. |