![]() |
uit gaan in de gothicplaces
waar gaan jullie als gothics uit in de omgeving van den bosch tot tilburg ik wil graag toffe plekkies weten want mijn stamplek is opgeheven en nu kan ik nergens meer uit en dat mis ik kei erg liefs kusjes moregaine :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
|
......
*sprakeloos* |
wat je zegt :)
|
kaatje oss
dynamo eindhoven |
ik zou het niet weten. En ik wil het niet weten.
|
Citaat:
|
Kijk eens verder dan je jurk lang is
|
edit: laat maar zitten :D
|
Citaat:
|
medusa vet hip johhh!! :rolleyes:
|
kijk op http://gothic.pagina.nl daar staan een aantal cafees enzo op, misschien vind je daar wat.
|
Ik woon niet daar, maar ik weet toch op z'n minst nog wel dat tilburg de 0-13 heeft. en in den bosch ligt de willem II (niet te verwarren met de tilburse voetbalvereniging)
en voor de mensjes uit mijn omgeving: Maastricht: Gaaspiep / Backstage / Shamrock / Take Five / Cafe Duke / Witte Ballons / 2 Heeren Heerlen: Van Morrison / Cafe De Klinker / De Nor / Cafe Samsam Sittard: Fenix Roermond: Azijnfabriek Weert: J.C. De Bosuil Venlo: Perron 55 |
Citaat:
Bovendien ligt het niet bij haar in de buurt :P |
geen idee van, beetje andere kant van het land voor mij zeg maar...
|
Citaat:
|
gothics mogen zich toch helemaal niet onder de mensen mengen?
|
Citaat:
hun zijn toch gewoon mensen? en mensen hebben toch ook lol nodig? |
Citaat:
maar goed, ik hou er meer op anders krijg ik weer ruzie met Jon |
Citaat:
|
Citaat:
|
en jij bent 20 jaar? Je praat net als een 13 jarige cof-goffik met aandachttekort
|
Nee ik ben overmorgen pas 20.
|
Citaat:
|
Dus dáárom zeiken mensen gothics altijd af :o.
|
Citaat:
Aangezien het Dynamo cafe weg is... |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
ons morgaine666-eke is 20 :)
"cradle of filth, marilyn manson en alle andere gothic/rock mensen/bands rulez" ghehe okee... en ff ontopic: eXo-tje, ik ben misschien wel weeres in voor medusa... |
Citaat:
Het ging even over dat wannabegothics altijd zo star en depressief mogelijk over proberen te komen. daarom mogen ze niet lachen, want dat pas niet bij hun image.... snappie? maar het zal wel een sarcastisch grapje zijn geweest van hem...:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
liever hypocriet dan denken dat marilyn manson, cradle of filth, him gothic is.... |
Citaat:
hahaha :D mooi gezegd meisje :D |
Citaat:
|
misschien dat je hier wat aan hebt
013 Popcentrum Tilburg gothic cafe legendz amsterdam medusa amsterdam melkweg amsterdam backstage Maastricht willemeen arnhem goudvishal arnhem doornroosje nijmegen korsakoff amsterdam |
Citaat:
|
Citaat:
ja, hier komen echt alleen gothics.... :rolleyes: dit zijn concertzalen, poppodia en culturele centra |
Citaat:
|
013. Op sommige avonden.
|
De Boothill, de Flame of de Brutus in Amersfoort
allemaal wel gezellige kroegen :D |
Citaat:
zo niet, zeik dan ook niet! er staat bij, misschien dat je hier iets aan hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
op metal avonden zie ik ook vaak gothics |
Citaat:
Als we nou 'n datum kunnen coordineren dat zowel jullie als bartje + aanhang gaan :d (y) En dan ontopic: Citaat:
|
Aan de andere kant miss dat morgaine toch maar beter naar een metal avond kan gaan :D
|
Citaat:
|
Citaat:
2 heeren gothic . what did i miss ??? |
Ga gewoon ergens op de grond zitten met wiet erbij ofzo... :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |