![]() |
Meer keuze werk uren op school...?!
He allemaal.!! Wij hebben voor een debat op school argumenten nodig over de stelling: Meer keuze werk uren op school...
We zijn zelf een beetje vast gelopen en vragen jullie om hulp voor argumenten (voor/tegen) Laat a.u.b je mening achter hier, dan doe je ons een groot plezier!! TIMdewijk |
pfff, begin in ieder geval is met een originele tekst...
bij die ander stond bijna hetzelfde als hier, alleen de stelling is anders. kheb geen zin om nog een keer te beginnen. wat heb je zelf anders al verzonnen? |
Citaat:
Ok..Ik heb veel argumenten, nu heb ik niet zo veel tijd om alles uit te typen. Als ik het voor ons zelf doe, dan plaats ik het ook hier. Wie is je leraar Ne?? Misschien hebben we zelfde leraar!! |
Argument voor:
Je kan meer tijd besteden aan vakken waar je moeite mee hebt, en hoeft minder tijd te besteden aan 'makkelijke' vakken Argument tegen: Je zult waarschijnlijk minder lessen krijgen waardoor er minder uitleg zal zijn, je moet meer zelf doen. |
Voor: Thuis hoef je minder huiswerk te maken. En als je het op school maakt is het makkelijker want je kan je leraren vragen, als je iets niet begrijpt.
Tegen: - vaak word je afgeleid door je vriendinnen. - thuis kun je je beter concentreren. - je kan eerder thuis zijn. - meer tijd voor je vrije tijd , zoals bijbaantje . Dit is wel genoeg ,he??! ;) |
Tegen: -Nu zijn er al genoeg, en als je dat gaat opvoeren raken mensen hun concentratie al helemaal kwijt.
-De lessen die je nog wel hebt worden saaier, omdat je langer op school zit. Voor: -Huiswerk op school af, dus minder werk thuis. -Huiwerk met medeleerlingen kan ook een voordeel zijn: elkaar dingen uitleggen, en vaak gaat huiswerk sneller met zn tweeen (als je geconcentreerd bent) |
Citaat:
Of begrijp ik het verkeerd? :confused: |
Je moet ook zeggen wat het probleem is. Maar wat is het probleem eigenlijk?? :confused:
|
Citaat:
Bij kwu is het toch juist de bedoeling dat je zelfstandig zonder hulp van leraren aan het werk gaat? Bij ons op school deden ze daar niet echt aan. Gelukkig, want ik kon me echt totaal niet concentreren tijdens huiswerk maken op school (thuis geen problemen mee). Bovendien heb je al zo weinig "hoorcollege"-lessen en die vind ik meestal het zinnigst (bij goede leraren). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06. |