![]() |
krezip
wie gaat er allemaal naar krezip - acoustic tour in utrecht, vredenburg? :)
|
Als het echt akoestisch was, zou ik misschien zelfs wel gaan....maar aangezien het allesbehalve akoestisch is, ga ik niet
|
heb ze al tig keer gezien.
no thanks dus. |
Ga in Groningen...
|
in welke steden treden ze allemaal op?
|
Citaat:
|
een keer krezip live zien was genoeg voor mij.
die nieuwe nummer vind ik dus echt niets voor die oudere nummer zou ik nog wel gaan |
Ik vind het voorprogramma 'The Sheer' leuker.
|
Citaat:
|
Citaat:
ze zijn bezig geweest met opnamens van hun 1e cd in zweden trouwens... ik koop m'n cd's altijd bij de zanger, die werkt bij een goede cd zaak :o |
wow, ik zag, in de rocksound, een recensie staan.
ze kregen een 7!!! in de rocksound. en aangezien ik zelf meestal vind dat de rocksound in hun beoordelingen redelijk goed te vertrouwen zijn (dat kun je van de oor en aardschok niet zeggen), moet het toch wel een ok cd zijn. |
'k ga iig al niet in Utrecht, en ook niet naar Krezip akkoustisch, aangezien ik dat echt slecht vind. Vind ze gewoon live wel goed geworden ondertussen (stukken beter vergeleken met een paar jaar terug), maar ik vind dat ze die nummers akkoustisch echt verkracht hebben.
|
ga za 18 okt in utrecht rasa :cool:
|
ik ga niet punt uit
|
ik ben bij hun dvd opnamens (acoustic) geweest.. ik ga niet ik heb ze al te veel gezien..
|
ik ga misschien naar groningen maarja die ticketservicesite spoort niet helemaal bij mij dus kaartjes bestellen gaat wat ***** nu :mad:
|
ik ga niet. niet mijn ding
|
Ik vind eigenlijk alleen hun eerste cd "nothing less" leuk, maar daar zal je wel niet zoveel meer van horen.
|
the sheer is leuk
mijn vader vind Jacqueline een breedbekkikker dus ik ga niet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24. |