![]() |
A-sociaal!
Ik fiets een beetje met een vriendin van huis naar school, doorweekt van die regen en opeens zie je ze daar dan, een groepje jongeren schuilend onder een tunneltje. Onschuldig, zou je denken. Totdat ze op het ogenblik dat jij hen passeert ze beginnen te gooien met eikels en stenen. Tis toch van de zotte dat zulke dingen gebeuren! ik kan me hier echt kwaad om maken en wou het jullie ff kwijt, god wat haat ik ze. danku
wat vinden jullie daar nou van? sorry ben ff helemaal van me apropo gebracht, vandaar dit wazige bericht :s |
asociaal. niet goed bezig... Maar dr wordt weinig aangedaan en je kan je afvragen wat er aan gedaan kan worden. Dit soort groepjes zullen er altijd wel blijven :s Ik hoop dat je neit te hard geraakt bent?
|
aso-ciaal?
|
Niet zo aanstellen, het is geen poging tot moord.
|
Citaat:
Er wordt naar me geluisterd ;) |
Nee tuurlijk niet. Tis harstikke normaal een steen tegen iemands kop aan te gooien tot bloedens aan toe. :|
|
Zeker a-sociaal! Maar goed, die lijers heb je overal. Tis de tijd van tegenwoordig. Er zijn nooit zo veel dingen geweest die jongeren kunnen doen in hun vrije tijd, maar tegelijkertijd hebben sommigen daarvan zich zo ontzettend verveeld. En dan gaan ze maar dit soort dingen doen: ergens wat hangen en iedereen die voorbij komt maar wat zitten te treiteren of lastig vallen. Denken ze stoer mee te zijn, "want jah als je met eikels en stenen gooit, hoor je er bij, dan ben je geen mietje!" Trieste figuurtjes! :rolleyes:
|
Knokken; de enige juiste oplossing. :o
|
Ja ik stapte af maar ze spronge ineens met ze 10e op me :confused:
|
Citaat:
|
apropo=apropos :o
Maar goed, niet echt leuk. Er valt alleen weinig aan te doen, denk ik. |
Nee ik vind het gewoon vervelend, daarom open ik er een topic over.
|
Als ze met teveel mensen waren dan kan je natuurlijk gewoon al scheldend wegrijden. :cool:
|
I did ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
zo begint het allemaal... :nono: |
Minder leuk natuurlijk, maar je doet er niks aan. Dat is misschien nog wel het ergste. Volgende keer dus gewoon je revolver meenemen.
|
Citaat:
|
Doorfietsen.
|
Citaat:
|
Ja, beetje jammer. Dat soort dingen gebeurt helaas gewoon en je kunt er weinig tegen doen, etters hou je altijd. Troost je maar met de gedachte dat zij later post rondbrengen terwijl jij lekker binnen zit.
|
dat hoeft natuurlijk niet altijd dat ze later post moeten rondbrengen :nono:
zulke etters lopen overal rond :o vandaag kwam ik nog een ex klasgenoot tegen :rolleyes: dat is ook zo'n type maarja vrienden maak je niet met dat gedrag :evil: |
Helaas.. Mrja ik heb nu al zin in oud en nieuw.:rolleyes: *zucht*
|
Citaat:
Of je maakt een waterpistool waar superlijm in kan (zorgen dat je'm dicht kan doen, dat spul reageert met lucht).. Richting gezicht van de etters mikken, flink in de ogen.. Kijken of de de volgende keer nog raak kunnen gooien :p |
Citaat:
|
Je doet er niets aan. Sorry. :)
|
oh was jij dat... sorry :evil:
nee te gek voor woorden natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op weg naar school moet ik altijd door een buurt fietsen waar veel tuig woont. Nou ik fietste op mijn gemakje naar school, komen er opeens 5 marokaanse jongetjes achter mij aangerent die met rotjes naar mij beginnen te gooien :| een ontplofte vlak bij mijn oor, wat nogal pijn deed. Ik vind dit echt niet meer normaal, het zijn notabene kindjes van 7/8 jaar oud :confused:
|
*heeft jeukende handen*
Als je nou weet wie het zijn, komen wij ff namens Scholieren.com (afd. Kantine) die gasten in elkaar meppen. |
Een zwerver doodslaan omdat ze eten steelt, dat noem ik pas asociaal.
|
Citaat:
:rolleyes: :D |
Citaat:
|
Ophangen die zooi.
|
Citaat:
|
gewoon castreren, dan roeien ze zichzelf uit :cool: of steriliseren of hoe het ook heet :o :p
|
Citaat:
|
Citaat:
En wat heb je nou aan zo'n zwerver? Het kost de overheid toch alleen maar geld, uitkering... cel straf enz... |
Gisteravond is die jongen nog langsgeweest, die een steen tegen ze achterhoofd kreeg. HIj heeft proces verbaal opgemaakt en de politie is dus ook op de hoogte. Vandaag, toen ik er met lood in mijn schoenen heen fietste zag ik gelukkig dat er een wijkagent aan het surveieren was. Geen vervelende jongens dus :) Vind gewoon echt jammer wat hier gebeurd in ons land, echt totaal geen respect voor anderen. Vind ik echt jammer want waar we nu op af gaan, is echt nergens voor nodig (n)
|
Waar gaan we op af dan?
|
troost je met de gedachte
dat als zij niets beters te doen hebben dan dat ze nooit echt gelukkig kunnen worden |
idd aso, het gebeurt me zo 4x per week,
want: ik ben een "stinkalto'. jaja, idd een goede reden. :rolleyes: |
ja erg vervelend idd, persoonlijk zou ik ze alle hoeken van de straatstenen laten zien.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57. |