![]() |
illegale mac stuff bij america today
kreeg dit geforward door een maat van me die stage loopt bij
mcdonalds: america today gaat illegaal!!! grtz NMXXX -- eey tsjek deze shit die gasten van america today gaan illegale McD stuff verkopen mn baas ging fokking ernstig over de zeik toen ie het hoorde ;-))) laterzzz d(*_*)b > >-----Oorspronkelijk bericht----- > >Van: [email] > >Aan: [email] > >CC: > >Onderwerp: toestemming verkoop T-shirts met McDonalds-logo > > > >Geachte heer Koot, > > > >Wij begrijpen dat u America Today geen toestemming verleent de T-shirts >met > >het McDonald's-Logo te verkopen > > > > > >-----Oorspronkelijk bericht----- > > >Van: [email] > > >Aan: [email] > > >CC: > > >Onderwerp: toestemming verkoop T-shirts met McDonalds-logo > > > > > >Geachte heer Jonges, > > > > > >Nogmaals, door richtlijnen vanuit de VS kan ik u geen toestemming > >verlenen. > > > > > >Wel kan ik u meedelen dat eventuele gerechtelijke stappen vanuit > >McDonald's > > >Nederland tegen America Today pas zullen plaats vinden nadat wij > > >constateren > > >dat het logo zonder toestemming is gebruikt. > > >Gezien de grootte van onze afdeling en de leeftijd van de medewerkers >op > >de > > >juridische afdeling is de kans hierop natuurlijk zeer klein, tenminste > >als > >u de > > >verkoop > > >van de T-shirts niet buiten de winkels bekend maakt. > > > > > > > > >P. Koot > > >Marketing Manager McDonald's Nederland BV > > > > > > > > >-----Oorspronkelijk bericht----- > > >Van: [email] > > >Aan: [email] > > >CC: > > >Onderwerp: toestemming verkoop T-shirts met McDonalds-logo > > > > > >Geachte heer Koot, > > > > > >U schrijft dat u formeel geen toestemming kunt verlenen. Betekent dit >dat > > >u > > >ons 'off the record' wel toestemming geeft de T-shirts te verkopen? > > > > > >Marc Jonges > > >America Today > > > > > > > > > > > > > > > > >-----Oorspronkelijk bericht----- > > > >Van: [email] > > > >Aan: [email] > > > >CC: > > > >Onderwerp: toestemming verkoop T-shirts met McDonalds-logo > > > > > > > >Geachte heer Jonges, > > > > > > > >Ik zou graag een uitzondering voor America Today maken en eigenlijk >ben > > >ik > > > >het ook wel eens met uw opvatting dat het niet om officiele > >communicatie > > > >gaat. > > > >De richtlijnen m.b.t. het logo worden ons echter opgelegd vanuit de >VS. > > >Wij > > > >kunnen hier niet zelfstandig over beslissen en dus formeel geen > > >toestemming > > > >geven. > > > > > > > >P. Koot > > > >Marketing Manager McDonald's Nederland BV > > > > > > > > > > > > > > > >-----Oorspronkelijk bericht----- > > > >Van: [email] > > > >Aan: [email] > > > >CC: > > > >Onderwerp: toestemming verkoop T-shirts met McDonalds-logo > > > > > > > >Geachte heer Koot, > > > > > > > >Wij hebben begrip voor de strikte richtlijnen met betrekking tot het > > > >gebruik > > > >van het logo. Het gaat hier echter niet om officiele communicatie > >vanuit > > > >McDonald's maar om T-shirts. > > > > > > > >Wij vragen u dan ook om in dit geval een uitzondering te maken. > > > > > > > >Met vriendelijke groet, > > > > > > > >Marc Jonges > > > >America Today > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > >-----Oorspronkelijk bericht----- > > > > >Van: [email] > > > > >Aan: [email] > > > > >CC: > > > > >Onderwerp: toestemming verkoop T-shirts met McDonalds-logo > > > > > > > > > > > > > > >Geachte heer Jonges, > > > > > > > > > >Naar aanleiding van ons telefoongesprek en de door u opgestuurde > > >T-shirts > > > > >moet ik u helaas meedelen dat McDonald's Nederland geen toestemming > >aan > > > > >America Today kan verlenen om tot verkoop van deze shirts over te > >gaan. > > > > > > > > > >Dit omdat voor het gebruik van het McDonald's logo zeer strikte > > > >richtlijnen > > > > >gelden, waarvan de door u gestuurde T-shirts duidelijk afwijken. > > > > > > > > > >Hoogachtend, > > > > > > > > > >P. Koot > > > > >Marketing Manager McDonald's Nederland BV > > > >> |
:)
|
Leuk zeg.
|
Citaat:
|
Oke.
|
Citaat:
|
Huhuhu. En bedrijfscommunicatie over dat soort zaken gaat ook echt via E-mail die voor lullige stagiairtjes beschikbaar is.
Didn't yo momma teach you not to open spam? :nono: |
sick verhaal toch, kga morgen kijken in de winkel of die shirts er nou liggen of niet... schijnt van wel! ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat moet je met een shirt met het MacDonalds logo erop? |
check die meel nog een keer, dan zie je dat er dus niet een standaard mac logo op die sjurts staat. daar gaat die hele discussie om...
|
ik heb beide een mailtje gestuurd met het een linkje naar het forum. Beetje jammer dat je deze informatie op een forum moet verspreiden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
check http://www.americatoday.nl :D
|
Nou nou. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.americatoday.nl/images/McSkiBlue.gif
Zo mooi vind ik m niet eens. Kost ook nog eens E.22,95 - E24,95 :o |
Citaat:
|
Haal dan op zijn minst die <īs enzo weg.
|
Ik ga er morgen direct naartoe! :cool:
|
Boeiend, ik schrijf het direct in mijn dagboek!
|
Met deze mededeling kunnen we weinig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25. |