![]() |
Hoevaak blowen?
Ik heb een vraag...
Hoevaak blowen jullie (of niet). Is dat, als je blowt, iedere dag, alleen in het weekend of maar heel af en toe... Ik doe het iedere week wel en voel me daar wel goed bij, maar zodra ik ga denken dat het verkeerd loopt dan kap ik er een tijdje mee en daarna ga ik gewoon weer vrolijk verder :D Maar goed: Hoe vaak dus? |
Eerst vrijwel elke dag, maar nu ik weer naar school ga 3 keer in de week ofzo.
|
3 keer in de week ofzo en in het weekend zowiezo. Maar het gaat ook met periodes; soms ff een periode dat ik elke dag smoke en ook wel us een periode gehad van maar 1 keer in de week.
|
bijna elke dag wel :) maar ik kan ook weer een periode heben dat ik een tijdje met mate blow.
|
elke dag rond de 6 joints maar ik ga binnenkort ff eren stop erop zetten! :rolleyes:
|
Citaat:
|
ik ook bijna elke dag een jointje. maar moet minderen. kost teveel geld en vin er minder aan
|
de laatste paar weken bijna elke dag, maar ik kan anders gewoon niet in slaap komen. volgende week is dat ook weer over, geloof ik.
anders... eens in de twee weken? |
vroeger elke dag. in welke harddrugs periode ik ook zat. ik rookte nog steeds elke dag joints. nu is het alweer een tijdje geleden...
|
Ik nu ook bijna elke dag. maar ga wel mindeen binnekort.
En needlefreak, is ut eigenlijk bij alle harddrugs zo dat blowen het versterkt? Zelf heb ik gemerkt bij X en paddo's dat het effect zeer versterkt word. Of geeft blowen in combinatie met bijvoorbeeld cocaine een totaal ander effect? |
Citaat:
:rolleyes: vagelijk.... Ik ben nu even aan het minderen maar heb algelopen 5 maand elke dag 1 a 2 joints gerookt ('s avonds)... Maar dat vind ik te veel, dus nu ff niet... :( Joyce (je concentratie is daardoor waardeloos :| ) |
Blowde tot paar dagen geleden elke dag (avond). Ben nu gestopt, want vind het niet relaxed meer (had erg het gevoel dat het nogal invloed had op mijn emoties overdag, in negatieve zin dan).
Ik kon trouwens via via aan wiet komen. Vet relaxed: buitenteelt voor 1,5 euro de gram (wel erg droog, maar THC genoeg!) en 3,5 euro voor perfecte binnenwiet (à la kwaliteit White Beluga) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Elke dag wel een jointje, al gooi ik er af en toe een stop in van een week om weer een beetje helder te worden.
|
elke dag natuurlijk ,anders kan ik niet slapen
|
Fuck, dat gesurf op dit forum doet mijn 'need for weed' echt dik groeien... :o :D
|
ja joh, niet dat ik tekort kom, maaruh ja idd :D
|
Citaat:
*Hoopt dat me broer nog zin krijgt om voor het slapen gaan van zijn wiet nog een joint te roken* :) |
Citaat:
maarja prioriteiten heh :p |
Citaat:
|
Hahaaaaaaaaa, maar daar ben IK dus de uitzondering op he, op dat blut zijn :) *check m'n post hierboven*
|
elke ochtend een blowtje anders word ik aggressief, mijn ouders kopen het voor me om te kalmeren.
Soms gap ik wat om smiddags ook lekker hi te worden |
Citaat:
geef mij ook maar wat van die goedkope wiet :cool: |
bijna elke avond en dan ongeveer 2 a 3 joints overdag smoke ik nooit en vlak voor mijn wedstrijden ook niet!
ik moet alleen binnekort 6 weken clean blijven vanwege mijn doorlatings test voor het leger.... maar dat gaat vast wel lukken |
Dagelijks, niet voor schooltijd of in pauze's of tussenuren, niet als ik belangrijke werkbesprekingen heb of andere dingen waar ik mijn kop bij moet houden.
|
ik blow ongeveer 4 keer per dag maar in het weekend wat meer ik ga binnenkort we lwat minderen
|
Nooit. :o
|
Alleen in het weekend nog maar :D
En dan rook ik een zakje van 7 euro of 12. Heb vroeger veel doordeweeks geblowed ( 1 a 2 keer per dag ) maar ik voelde mij niet echt meer vrolijk toen en het slapen zonder me blowtje was helemaal vertyft :( Gelukkig kan ik nu weer relaxt slapen enzo :D |
vroeger wel zeker om de dag, nu af en toe, of het dan weekend is of niet boeit me verder niet zo.
|
Meestal alleen in het weekend..
soms ook door de weeks bij concerten :cool: (y) |
nooit :D
|
Nu alleen nog maar in het weekend en dan alleen 's avonds. Ik begin eigenlijk een beetje uitgekeken te raken op weed.
|
5 weken lang hebben we het elke dag volgehouden... toen raakte ons geld op :P
nu 1x in de 2 dagen, maar wel 4/5 blows op 1 dag |
laatste weken ist weer elke dag
|
:eek:
ik gewoon af en toe.. en als dat is dan in de weekenden, of als ik de volgende dag vrij ben ofzo.. |
Een jaar lang elke dag 1 of een stuk meer... gelukkig ben ik daar nu helemaal mee gekapt, om redenen die al genoemd zijn (niet kunnen slapen, overdag naar de ellende zijn).
Tegenwoordig alleen nog in het weekend (met heel af en toe een uitzondering). |
in de vakanties elke dag, tijdens schoolweken int weekend en per uitzondering een keer tijdens de week, en tijdens de examens probeer ik niet te blowen, enkel de vrijdag na t examen zodat ik een heel weekend heb om te recupereren.
|
ehm in de vakantie elke dag
en daarnaast ehm bijna elke dag |
Ik probeer gemiddeld eens in de 2 weken aan te houden.
Soms 3 keer in een week (vakantie bijvoorbeeld) soms ook 3 weken niet. Dat bevalt goed, blijft het ook lekker :cool: |
Nooit.
|
Citaat:
15. Als je niks toe te voegen hebt, post dan ook niks. Op die manier het aantal posts dat op je naam staat verhogen, kan tot gevolg hebben dat ditzelfde aantal met de hand verlaagd wordt. :nono: |
eerst alleen in het weekend toen steeds meer tot het iedere dag werd, en nu ben ik gestopt
|
hehe ik heb besloten een weekje te stoppen met ingang van gister
hehe ben benieuwd hoe lang ik het vol ga houden ik zit al op 1 dag :p |
Citaat:
|
tis maar een mening :)
|
genoeg.
|
Bij mij op school is er nu een soort van "ik heb de beste wiet voor de laagste prijs"-oorlog, dus mij hoor je niet klagen :d
Voor de rest bijna elke dag |
meestal ieder weekend, en af en toe doordeweeks, maar niet onder schooltijd. in de vakantie iedere dag.
|
Bijna iedere dag wel, soms niet maar dat komt dan omdat ik de volgende dag een toets heb of iets belangrijks moet afhebben.
Als ik die dag wel smoke kan dat makkelijk oplopen tot een jointje of 5/6 of nog wel meer met z'n twee a drieen, hangt er vanaf hoeveel geld men heeft. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |